Niniejszy dokument zawiera instrukcje dotyczące obsługi aplikacji w tle Aktualizacja asortymentu.
Aplikacja aktualizująca asortyment będzie aktualizowała jednostki biznesowe AssortmentResults i AssortmentResultsDetail z list i wykazów asortymentu za każdym razem, gdy lista asortymentu została zmieniona lub w przypadku, gdy klasyfikacja asortymentu jest używana do definiowania asortymentu również wtedy, gdy pozycja została dodana lub zmieniona, więc staje się częścią klasy-fikacji asortymentu zawartej w liście asortymentu. W przypadku gdy dodajemy nowe pozycje na listach, a nie mamy zaktualizowanego asortymentu, zmiany dokonane na listach nie będą uwzględniane w eksporcie.
Aby system mógł przeprowadzić aktualizację asortymentu, zmiany list i wykazów asortymentu muszą zostać przetworzone przez zlecenie przetwarzania. Służy do tego aplikacja w tle Aktualizacja asortyment.
W celu aktualizacji asortymentu należy:
- Otworzyć aplikację w tle Aktualizacja asortymentu
- Na zakładce Ustawienia przetwarzania wprowadzić Kolejkę przetwarzania zdefiniowaną w systemie. Kolejka przetwarzania określa w jaki sposób będzie przetwarzane nowe zlecenie.
- Wybrać przycisk [W tle], w celu uruchomienia zlecenia.
Podgląd wszystkich zleceń przetwarzania dla aplikacji w tle możliwy jest z poziomu aplikacji Zlecenia przetwarzania lub po wybraniu ikony informującej o postępie wykonania zlecenia. Aktualizacja asortymentu jest wykonywana w momencie kiedy zlecenie przetwarzania ma status Zakończone.