Cloud: rozszerzenie aplikacji Kanały sprzedaży

Aplikacja Kanały sprzedaży, należąca do obszaru Sprzedaż wielokanałowa, umożliwia tworzenie kanałów sprzedaży z użyciem adapterów.

Aby utworzyć kanał sprzedaży z adapterem Cloud, należy wybrać wartość Cloud w polu Adapter w aplikacji Kanały sprzedaży. Po wskazaniu tej opcji w obszarze roboczym pojawi się zakładka Cloud.

Uwaga
Adapter Cloud jest dostępny, jeśli został zainstalowany i aktywowany w aplikacji Konfiguracja -> funkcja Adapter Cloud.

W przeciwieństwie do pozostałych adapterów, na zakładce adaptera Cloud nie ma konieczności wprowadzania danych niezbędnych do połączenia z systemem zewnętrznym. Dane do synchronizacji z systemem Comarch ERP Enterprise (link do środowiska oraz hasło certyfikatu użytkownika) należy wprowadzić po stronie systemu zewnętrznego. Pierwsza synchronizacja odbywa się z poziomu systemu zewnętrznego.

Kanały sprzedaży: zakładka Cloud

Zakładka Cloud

Na zakładce dostępne są ustawienia dotyczące elementów wielojęzycznych i strefy czasowej:

  • Język zawartości (pole obowiązkowe) – w polu należy wskazać domyślny język dla obiektów wielojęzycznych (np. oznaczeń artykułów)
  • Dodatkowe języki – pole umożliwia, za pomocą przycisku [Pomoc uzupełniania wartości] wprowadzenie dodatkowych języków dla obiektów wielojęzycznych, które będą obsługiwane przez system zewnętrzny
Przykład
Dla artykułu Rower w aplikacji Artykuły wprowadzono oznaczenie w języku polskim (Rower) oraz angielskim (Bike). Jeśli w systemie zewnętrznym język zostanie zmieniony na angielski, nazwa artykułu zostanie zmieniona na Bike, tym samym dostosowując się do nowego języka.
  • Strefa czasowa (pole obowiązkowe) – w polu należy wybrać aktualną strefę czasową za pomocą przycisku [Pomoc uzupełniania wartości]
Wskazówka
Poprawne zdefiniowanie strefy czasowej jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania procesu synchronizacji między systemami. Strefa czasowa musi być zgodna ze strefą systemu zewnętrznego.

Czy ten artykuł był pomocny?