Aplikacja Comarch POS: Konfiguracja eksportu danych audytowych umożliwia odpowiednią konfigurację eksportu danych ze stanowiska POS na potrzeby audytu. W aplikacji tej można wybrać obiekty eksportu i przyporządkować do nich filtry, według których dane obiektów zostaną wyeksportowane przy użyciu aplikacji Eksport danych.
Nagłówek
Nagłówek aplikacji składa się z następujących pól:
- Obiekt eksportu – rodzaj obiektu, dla którego eksportowane będą dane. Dostępne wartości:
- Dokument handlowy
- Pozycja dokumentu handlowego
- Rabat pozycji dokumentu handlowego
- Płatność dokumentu handlowego
- Kwoty podatku dokumentu handlowego
- Dane korekty dokumentu handlowego
- Dane korekty pozycji dokumentu handlowego
- Zaliczka
- Wpłaty i wypłaty z kasy
- Sesja kasowa
- Pozycja sesji kasowej
- Filtr – zestaw atrybutów obiektu, które będą eksportowane, definiowany w aplikacji Eksport danych.
Konfigurowanie obiektu eksportu i powiązanego z nim filtra
Obiekt eksportu i powiązany z nim filtr można skonfigurować w obszarze roboczym aplikacji. W tym celu należy:
- Dodać nowy wiersz za pomocą przycisku [Nowy] (lub [Duplikuj], jeśli ma nastąpić powielenie istniejącego już wiersza)
- W kolumnie Obiekt eksportu za pomocą przycisku [Pomoc uzupełniania wartości] wskazać obiekt, którego ma dotyczyć konfiguracja
- W kolumnie Filtr przypisać odpowiedni filtr, który ma zostać zastosowany dla danego obiektu eksportu
- Wybrać przycisk [Zapisz]
- Numer dokumentu handlowego
- Wartość netto i brutto dokumentu handlowego
Zgodnie z przedstawionymi wymogami, jako obiekt eksportu użytkownik wybrał Dokument handlowy i przypisał do niego filtr obejmujący dane wymagane przez audytora. Zastosowana konfiguracja umożliwi eksport wymaganych danych w aplikacji Eksport danych po wybraniu przypisanego do obiektu eksportu filtra.