Aplikacja Przyporządkowania punktów odbioru umożliwia przyporządkowanie do kanałów sprzedaży punktów osobistego odbioru zamówień utworzonych w aplikacji Punkty odbioru do kanałów sprzedaży. Punkty odbioru są eksportowane do sklepów internetowych połączonych z kanałem sprzedaży za pomocą aplikacji Eksport punktów odbioru (dla Comarch POS oraz Cloud) lub Aktualizacja metadanych e-Sklepu Comarch (dla Comarch e-Sklep). Punkty te mogą być wykorzystywane przez klientów jako miejsca osobistego odbioru zamówienia.
Po zapisaniu przyporządkowania punktu odbioru do kanału sprzedaży nie jest już dostępne do edycji.
Aplikacja składa się z nagłówka oraz obszaru roboczego.
Nagłówek
W nagłówku aplikacji dostępne są pola umożliwiające filtrowanie danych i prezentowanie ich w obszarze roboczym:
- Kanał sprzedaży – w polu można wskazać kanał sprzedaży, dla którego mają zostać wyświetlone przyporządkowania. Kanały sprzedaży dostępne są pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
- Punkt odbioru – pole umożliwia wyfiltrowanie danych na podstawie wskazanego punktu odbioru. Wartości dla tego pola pobierane są z aplikacji Punkty odbioru i dostępne są pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
Obszar roboczy
Obszar roboczy aplikacji umożliwia tworzenie, usuwanie oraz przeglądanie przyporządkowań punktów odbioru. Możliwy jest także eksport danych do pliku.
Domyślnie obszar roboczy wyświetla wszystkie istniejące przyporządkowania.
Dostępne kolumny:
- Kanał sprzedaży (pole obowiązkowe) – w kolumnie należy wprowadzić kanał sprzedaży, do którego zostanie przyporządkowany punkt odbioru i dla którego będzie obowiązywał. Lista kanałów sprzedaży dostępna jest pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
- Punkt odbioru (pole obowiązkowe) – w polu należy wskazać punkt odbioru, który ma zostać przyporządkowany do kanału sprzedaży. Punkty są pobierane z aplikacji Punkty odbioru.
- Domyślny – parametr umożliwia zaznaczenie punktu odbioru jako domyślnego dla danego kanału sprzedaży. Parametr można zaznaczyć dla więcej niż 1 punktu odbioru przypisanego do kanału sprzedaży.