Za pomocą aplikacji Raport: Listy cenników sprzedaży można wydrukować lub przesłać w formie pliku informacje na temat list cenników sprzedaży zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami i ustawieniami. Raport pobiera wartości wprowadzone w aplikacji Listy cenników sprzedaży.
Aplikacja Raport: Listy cenników sprzedaży składa się ze standardowego paska przycisków oraz sekcji Parametry i Ustawienia (opisanej w artykule Ustawienia wydania raportów).
Sekcja Parametry
Za pomocą dostępnych parametrów raportu można zawęzić kryteria wyszukiwania symboli faktur zbiorczych:
- Tytuł raportu – pole umożliwia nadanie tytułu raportu. Nazwa ta będzie widoczna na wygenerowanym pliku raportu. Tytuł domyślny: Listy cenników sprzedaży.
- Wykaz – umożliwia zawężenie raportu do konkretnych list cenników sprzedaży. Ich identyfikatory można wprowadzić po przecinku lub wybrać z listy dostępnej pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
- Oznaczenie – pozwala na zawężenie wyników pobieranych do raportu do list cenników sprzedaży o konkretnych oznaczeniach. Oznaczenia można wprowadzić ręcznie po przecinku.
- Waluta – zawęża wyszukiwanie list cenników do walut określonych w polu. Waluty można wpisać ręcznie po przecinku lub skorzystać listy dostępnej pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
- Klasyfikacja – umożliwia wskazanie klasyfikacji, według której listy cenników sprzedaży mają zostać pobrane do raportu
- Właściwa organizacja – pozwala na określenie organizacji, dla której listy cenników mają zostać pobrane do raportu
- Znacznik usuwania – pozwala określić, czy do raportu mają zostać pobrane listy cenników sprzedaży:
- (wszystkie)
- Ze znacznikiem usuwania
- Bez znacznika usuwania
Brak określonych kryteriów pobierania danych do raportu skutkuje pobraniem wszystkich danych dotyczących list cenników sprzedaży.
Wynik raportu
Po wygenerowaniu raport będzie wyglądał następująco:
Raport prezentuje informacje o istniejących w systemie listach cenników sprzedaży i zawiera kolumny:
- Zestawienie – identyfikator elementu
- Opis – oznaczenie listy cenników sprzedaży
- Waluta – waluta listy cenników
- Cena dla klienta końcowego – informacja, czy cennik został stworzony dla klientów B2B, czy B2C (czy parametr Cena dla klienta końcowego został zaznaczony)
- Klasyfikacja – klasyfikacja listy cenników sprzedaży
- Czas utworzenia – data i godzina utworzenia listy cenników w systemie
- Utworzone przez – identyfikator użytkownika, który utworzył listę
- Godzina zmiany – data i godzina ostatniej edycji elementu
- Zmienione przez – data i godzina ostatniej edycji elementu
Dodatkowo pod dana listą cenników znajdują się wymienione cenniki należące do listy cenników. Opisane są poniższymi kolumnami:
- Cennik – identyfikator cennika
- Priorytet – priorytet cennika na liście cenników
- Data początkowa – początkowa data obowiązywania cennika
- Data końcowa – końcowa data obowiązywania cennika
Konfiguracja
Aplikacja Raport: Lista cenników sprzedaży nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Raport
Aplikacja Raport: Lista cenników sprzedaży odnosi się do aplikacji Lista cenników sprzedaży. Dla raportu istotna jest jednostka: com.cisag.app.sales.rpt.PriceListing.
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień, jak również poprzez przypisanie organizacji.
Specjalne możliwości
Dla aplikacji Raport: Lista cenników sprzedaży nie są dostępne żadne specjalne możliwości.
Przyporządkowania organizacji
Dla aplikacji Raport: Lista cenników sprzedaży nie są wymagane przyporządkowania organizacji.
Funkcje specjalne
Dla aplikacji Raport: Lista cenników sprzedaży nie są dostępne żadne funkcje specjalne.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Raport: Lista cenników sprzedaży nie jest udostępniana partnerom biznesowym.