Przegląd tematu
Niniejsza dokumentacja opisuje instrukcje korzystania z aplikacji Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów. Dokument zawiera instrukcje, np. jak przypisać kategorię przechowywania do typu dokumentu. Użytkownik jest również informowany o możliwych ustawieniach wstępnych i ich działaniach.
Opis aplikacji Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów można znaleźć w dokumentacji Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.
Wprowadzanie zapytania
Ustawienia wstępne
Kategorie przechowywania, które mają zostać przypisane, zostały już utworzone. W tym celu dostępna jest aplikacja Kategorie przechowywania.
Instrukcje
- Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów
- Należy wybrać przycisk [Dodaj] na standardowym pasku narzędzi.
- Do tabeli w obszarze roboczym dodany jest nowy wiersz.
- Należy skoncentrować się na komórce w kolumnie Typ dokumentu i wybrać typ dokumentu dla nowego przypisania.
- W komórce kolumny Kategoria przechowywania należy wprowadzić kategorię przechowywania dla nowego przypisania.
- W razie potrzeby można ograniczyć przypisanie do jednego lub więcej rodzajów dokumentów. Aby to zrobić, należy nacisnąć komórkę w kolumnie Rodzaj dokumentu.
- Otworzy się okno dialogowe z listą Rodzaj dokumentów.
- Należy dodać jeden lub więcej rodzajów dokumentów do listy i zamknąć okno dialogowe, klikając przycisk [OK].
- Należy określić żądane ustawienia w pozostałych polach wiersza tabeli.
- Należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Zduplikowanie przypisania
- Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.
- Należy wyszukać żądane zapytanie, wprowadzając odpowiednie cechy wyszukiwania, np. typ dokumentu, w obszarze nagłówka.
- Należy nacisnąć przycisk [Aktualizuj] na standardowym pasku narzędzi.
- Wszystkie wpisy pasujące do charakterystyki wyszukiwania są wyświetlane w tabeli obszaru roboczego.
- Należy zaznaczyć wiersz, który ma zostać powielony przy pomocy pola wyboru na początku linii.
- Należy nacisnąć przycisk [Duplikuj] na standardowym pasku narzędzi.
- Wiersze ze zduplikowanymi danymi są dodane do tabeli w obszarze roboczym. Wszystkie dane z wyjątkiem kategorii przechowywania są zduplikowane.
- Należy skoncentrować się na komórce kolumny Kategoria przechowywania nowego przypisania i wprowadzić dla niego kategorię przechowywania.
- W razie potrzeby można zmienić zduplikowane dane.
- Należy powtarzać kroki 6 i 7, aż zostanie określona kategoria przechowywania dla wszystkich zduplikowanych wierszy.
- Należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Zapytanie i edycja przypisania
- Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.
- Należy wyszukać żądane zapytanie, wprowadzając odpowiednie cechy wyszukiwania, np. typ dokumentu, w obszarze nagłówka.
- Należy nacisnąć przycisk [Aktualizuj] na standardowym pasku narzędzi.
- Wszystkie wpisy pasujące do charakterystyki wyszukiwania są wyświetlane w tabeli.
- W tabeli należy skupić się na wierszu który ma być edytowany.
- Należy zmienić ustawienia w polach danego wiersza.
- Należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.
Usuwanie przypisania
Ustawienia wstępne
Do usuwania dokumentów potrzebne są uprawnienia administracyjne dla jednostki biznesowej Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów
Instrukcje
- Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.
- Należy wyszukać żądane zapytanie, wprowadzając odpowiednie cechy wyszukiwania, np. typ dokumentu, w obszarze nagłówka.
- Wszystkie wpisy pasujące do charakterystyki wyszukiwania są wyświetlane w tabeli.
- Należy użyć pola wyboru na początku wiersza, aby zaznaczyć wiersze, które mają zostać usunięte.
- Należy wybrać przycisk [Usuń] na standardowym pasku narzędzi.
- Otworzy się okno dialogowe.
- Należy potwierdzić, czy obiekty rzeczywiście powinny zostać usunięte, wybierając przycisk [Tak].
- Wiersze tabeli zostaną usunięte.
- Zmiany zostaną zapisane.