Instrukcje: Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów

Przegląd tematu

Niniejsza dokumentacja opisuje instrukcje korzystania z aplikacji Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów. Dokument zawiera instrukcje, np. jak przypisać kategorię przechowywania do typu dokumentu. Użytkownik jest również informowany o możliwych ustawieniach wstępnych i ich działaniach.

Opis aplikacji Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów można znaleźć w dokumentacji Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.

Wprowadzanie zapytania

Ustawienia wstępne

Kategorie przechowywania, które mają zostać przypisane, zostały już utworzone. W tym celu dostępna jest aplikacja Kategorie przechowywania.

Instrukcje

  1. Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów
  2. Należy wybrać przycisk [Dodaj] na standardowym pasku narzędzi.
  • Do tabeli w obszarze roboczym dodany jest nowy wiersz.
  1. Należy skoncentrować się na komórce w kolumnie Typ dokumentu i wybrać typ dokumentu dla nowego przypisania.
  2. W komórce kolumny Kategoria przechowywania należy wprowadzić kategorię przechowywania dla nowego przypisania.
  3. W razie potrzeby można ograniczyć przypisanie do jednego lub więcej rodzajów dokumentów. Aby to zrobić, należy nacisnąć komórkę w kolumnie Rodzaj dokumentu.
  • Otworzy się okno dialogowe z listą Rodzaj dokumentów.
  1. Należy dodać jeden lub więcej rodzajów dokumentów do listy i zamknąć okno dialogowe, klikając przycisk [OK].
  2. Należy określić żądane ustawienia w pozostałych polach wiersza tabeli.
  3. Należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.

Zduplikowanie przypisania

  1. Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.
  2. Należy wyszukać żądane zapytanie, wprowadzając odpowiednie cechy wyszukiwania, np. typ dokumentu, w obszarze nagłówka.
  3. Należy nacisnąć przycisk [Aktualizuj] na standardowym pasku narzędzi.
  • Wszystkie wpisy pasujące do charakterystyki wyszukiwania są wyświetlane w tabeli obszaru roboczego.
  1. Należy zaznaczyć wiersz, który ma zostać powielony przy pomocy pola wyboru na początku linii.
  2. Należy nacisnąć przycisk [Duplikuj] na standardowym pasku narzędzi.
  • Wiersze ze zduplikowanymi danymi są dodane do tabeli w obszarze roboczym. Wszystkie dane z wyjątkiem kategorii przechowywania są zduplikowane.
  1. Należy skoncentrować się na komórce kolumny Kategoria przechowywania nowego przypisania i wprowadzić dla niego kategorię przechowywania.
  2. W razie potrzeby można zmienić zduplikowane dane.
  3. Należy powtarzać kroki 6 i 7, aż zostanie określona kategoria przechowywania dla wszystkich zduplikowanych wierszy.
  4. Należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.

Zapytanie i edycja przypisania

  1. Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.
  2. Należy wyszukać żądane zapytanie, wprowadzając odpowiednie cechy wyszukiwania, np. typ dokumentu, w obszarze nagłówka.
  3. Należy nacisnąć przycisk [Aktualizuj] na standardowym pasku narzędzi.
  • Wszystkie wpisy pasujące do charakterystyki wyszukiwania są wyświetlane w tabeli.
  1. W tabeli należy skupić się na wierszu który ma być edytowany.
Uwaga
Typ dokumentu i kategoria przechowywania nie mogą być zmieniane dla zapisanego wcześniej przypisania.
  1. Należy zmienić ustawienia w polach danego wiersza.
  2. Należy wybrać przycisk [Zapisz] na standardowym pasku narzędzi.

Usuwanie przypisania

Ustawienia wstępne

Do usuwania dokumentów potrzebne są uprawnienia administracyjne dla jednostki biznesowej Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów

Instrukcje

  1. Należy otworzyć aplikację Kategorie przechowywania – Przyporządkowania/Typy dokumentów.
  2. Należy wyszukać żądane zapytanie, wprowadzając odpowiednie cechy wyszukiwania, np. typ dokumentu, w obszarze nagłówka.
  • Wszystkie wpisy pasujące do charakterystyki wyszukiwania są wyświetlane w tabeli.
  1. Należy użyć pola wyboru na początku wiersza, aby zaznaczyć wiersze, które mają zostać usunięte.
  2. Należy wybrać przycisk [Usuń] na standardowym pasku narzędzi.
  • Otworzy się okno dialogowe.
Uwaga
Jeśli zostanie wybrany przycisk [Nie], proces usuwania zostanie anulowany.
  1. Należy potwierdzić, czy obiekty rzeczywiście powinny zostać usunięte, wybierając przycisk [Tak].
  • Wiersze tabeli zostaną usunięte.
  • Zmiany zostaną zapisane.

Czy ten artykuł był pomocny?