Priorytety zgłoszeń serwisowych służą do kategoryzowania zgłoszeń serwisowych. Priorytety zgłoszeń serwisowych opisują pilność zgłoszenia serwisowego. Na podstawie priorytetów użytkownicy mogą przetwarzać zgłoszenia serwisowe zgodnie z ich pilnością.
Niniejsza dokumentacja opisuje strukturę aplikacji.
Definicje terminów
Priorytet zgłoszenia serwisowego — priorytet opisuje pilność zgłoszenia serwisowego. Priorytet jest często powiązany z maksymalnym czasem odpowiedzi lub zakończenia zgłoszenia serwisowego. Priorytet i jego parametry mogą być dowolnie definiowane. Reguły eskalacji mogą być powiązane z priorytetami zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem zdarzeń Workflow.
Opis aplikacji
Aplikacji Priorytety zgłoszeń serwisowych można używać do wprowadzania lub edytowania priorytetów zgłoszeń serwisowych. Składa się ona z nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
W razie potrzeby użytkownik może wprowadzić kryteria wyszukiwania w nagłówku, a następnie użyć akcji [Aktualizuj], aby pobrać odpowiednie priorytety zgłoszeń serwisowych z systemu i wyświetlić je w obszarze roboczym.
Poniżej znajduje się szczegółowy opis pól nagłówka:
- Priorytet — w tym polu należy wprowadzić identyfikator jako funkcję wyszukiwania priorytetu zgłoszenia serwisowego
- Oznaczenie — użytkownik wprowadza oznaczenie jako funkcję wyszukiwania. Oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator i składa się z dowolnie wybranego tekstu. To samo oznaczenie może występować wielokrotnie. Wyświetlane są wszystkie wpisy pasujące do wprowadzonego oznaczenia.
- Znacznik usuwania — użytkownik może wyszukiwać priorytety zgłoszeń serwisowych ze znacznikiem usuwania, jak również priorytety zgłoszeń serwisowych bez znacznika usuwania. W tym celu należy wybrać jeden z następujących wpisów:
- (wszystkie)
- Ze znacznikiem usuwania
- Bez znacznika usuwania
Obszar roboczy
W obszarze roboczym można wprowadzać nowe priorytety zgłoszeń serwisowych lub edytować istniejące. Obszar roboczy aplikacji składa się z tabeli. Dane priorytetów zgłoszeń serwisowych można edytować w odpowiednich wierszach.
Poniżej znajduje się szczegółowy opis kolumn:
- Priorytet — ta kolumna zawiera identyfikator priorytetu zgłoszenia serwisowego. Identyfikator może być edytowany tylko do momentu pierwszego zapisu.
- Oznaczenie — oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator. Może składać się z dowolnie wybranego tekstu. Użytkownik wprowadza znaczące i, jeśli to możliwe, unikalne oznaczenie, aby ułatwić jego wyszukiwanie.
- Czas reakcji — ta kolumna zawiera czas reakcji priorytetu zgłoszenia serwisowego.Czas reakcji określa czas, w którym procesor zgłoszenia serwisowego musi przetworzyć działanie Workflow, np. przed uruchomieniem mechanizmów eskalacji.
Określany jest czas reakcji z jednostką typu Czas.
- Czas opracowania — ta kolumna zawiera czas opracowania priorytetu zgłoszenia serwisowego.Czas opracowania określa czas, w którym zgłoszenie serwisowe musi zostać przetworzone, zanim mechanizmy eskalacji Workflow zaczną obowiązywać.
Określany jest czas reakcji z jednostką typu Czas.
Konfiguracja
Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Jednostki biznesowe
Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Priorytety zgłoszeń serwisowych, która jest używana np. do
- Przyporządkowywania uprawnień
- Definicji działań
- Importu lub eksportu danych
Priorytet zgłoszenia serwisowego
com.sem.ext.app.service.servicing.ServiceRequestPriority
Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:
com.sem.ext.app.service.servicing.OrderData
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przyporządkowane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.
Przyporządkowania organizacyjne
Aby dana osoba mogła korzystać z aplikacji Priorytety zgłoszeń serwisowych, musi być przypisana do klienta (aktywnego w bazie OLTP).
Funkcje specjalne
Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych funkcji specjalnych.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.