Symptomy zgłoszeń serwisowych

Zgłoszenia serwisowe można klasyfikować na podstawie różnych cech, np. przyczyn, kategorii i symptomów. Symptomy zgłoszeń serwisowych służą do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych.

Niniejsza dokumentacja opisuje strukturę aplikacji.

Definicje terminów

Symptomy zgłoszenia serwisowego — to znaki lub zdarzenia opisujące przypadek serwisu. Symptomy zgłoszeń serwisowych są używane do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych. Są one używane w podobny sposób jak klasyfikacje.

Opis aplikacji

Aplikacji Symptomy zgłoszeń serwisowych można używać do rejestrowania lub edytowania objawów opisujących przypadki serwisowe. Składa się ona z nagłówka i obszaru roboczego.

Nagłówek

W razie potrzeby użytkownik może wprowadzić cechy wyszukiwania w nagłówku, a następnie użyć akcji [Aktualizuj], aby wyszukać odpowiednie symptomy zgłoszeń serwisowych z systemu i wyświetlić je w obszarze roboczym.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis pól nagłówka:

  • Symptom — w tym polu należy wprowadzić identyfikator jako funkcję wyszukiwania symptomu zgłoszenia serwisowego
  • Oznaczenie — użytkownik wprowadza oznaczenie jako funkcję wyszukiwania. Oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator i składa się z dowolnie wybranego tekstu. To samo oznaczenie może występować wielokrotnie. Wyświetlane są wszystkie wpisy pasujące do wprowadzonego oznaczenia.
  • Znacznik usuwania — użytkownik może wyszukiwać symptomy zgłoszeń serwisowych ze znacznikiem usuwania, jak również symptomy zgłoszeń serwisowych bez znacznika usuwania. W tym celu należy wybrać jeden z następujących wpisów:
    • (wszystkie)
    • Ze znacznikiem usuwania
    • Bez znacznika usuwania

Obszar roboczy

W obszarze roboczym można wprowadzać nowe symptomy zgłoszeń serwisowych lub edytować istniejące. Obszar roboczy aplikacji składa się z tabeli. Dane dotyczące symptomów zgłoszeń serwisowych można edytować w odpowiednich wierszach.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis kolumn:

  • Symptom — ta kolumna zawiera identyfikator symptomu zgłoszenia serwisowego. Identyfikator można edytować tylko do momentu zapisania go po raz pierwszy.
  • Oznaczenie — oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator. Może składać się z dowolnie wybranego tekstu. Użytkownik wprowadza znaczące i, jeśli to możliwe, unikalne oznaczenie, aby ułatwić jego wyszukiwanie.

Konfiguracja

Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Jednostki biznesowe

Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Symptomy zgłoszeń serwisowych, która jest używana np. do

  • Przyporządkowywania uprawnień
  • Definicji działań
  • Importu lub eksportu danych

Symptom zgłoszenia serwisowego

com.sem.ext.app.service.servicing.obj.ServiceRequestSymptom

Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:

com.sem.ext.app.service.servicing.OrderData

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przyporządkowane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.

Przyporządkowania organizacyjne

Jeśli funkcja Uprawnienia do treści została aktywowana w aplikacji Konfiguracja, dany użytkownik może korzystać z aplikacji Symptomy zgłoszeń serwisowych tylko wtedy, gdy w danych podstawowych partnera przypisano mu organizację, która należy do co najmniej jednej z następujących struktur organizacyjnych:

  • Logistyka magazynowa

Funkcje specjalne

Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych funkcji specjalnych.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?