Zgłoszenia serwisowe można klasyfikować na podstawie różnych cech, np. przyczyn, kategorii i symptomów. Symptomy zgłoszeń serwisowych służą do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych.
Niniejsza dokumentacja opisuje strukturę aplikacji.
Definicje terminów
Symptomy zgłoszenia serwisowego — to znaki lub zdarzenia opisujące przypadek serwisu. Symptomy zgłoszeń serwisowych są używane do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych. Są one używane w podobny sposób jak klasyfikacje.
Opis aplikacji
Aplikacji Symptomy zgłoszeń serwisowych można używać do rejestrowania lub edytowania objawów opisujących przypadki serwisowe. Składa się ona z nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
W razie potrzeby użytkownik może wprowadzić cechy wyszukiwania w nagłówku, a następnie użyć akcji [Aktualizuj], aby wyszukać odpowiednie symptomy zgłoszeń serwisowych z systemu i wyświetlić je w obszarze roboczym.
Poniżej znajduje się szczegółowy opis pól nagłówka:
- Symptom — w tym polu należy wprowadzić identyfikator jako funkcję wyszukiwania symptomu zgłoszenia serwisowego
- Oznaczenie — użytkownik wprowadza oznaczenie jako funkcję wyszukiwania. Oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator i składa się z dowolnie wybranego tekstu. To samo oznaczenie może występować wielokrotnie. Wyświetlane są wszystkie wpisy pasujące do wprowadzonego oznaczenia.
- Znacznik usuwania — użytkownik może wyszukiwać symptomy zgłoszeń serwisowych ze znacznikiem usuwania, jak również symptomy zgłoszeń serwisowych bez znacznika usuwania. W tym celu należy wybrać jeden z następujących wpisów:
- (wszystkie)
- Ze znacznikiem usuwania
- Bez znacznika usuwania
Obszar roboczy
W obszarze roboczym można wprowadzać nowe symptomy zgłoszeń serwisowych lub edytować istniejące. Obszar roboczy aplikacji składa się z tabeli. Dane dotyczące symptomów zgłoszeń serwisowych można edytować w odpowiednich wierszach.
Poniżej znajduje się szczegółowy opis kolumn:
- Symptom — ta kolumna zawiera identyfikator symptomu zgłoszenia serwisowego. Identyfikator można edytować tylko do momentu zapisania go po raz pierwszy.
- Oznaczenie — oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator. Może składać się z dowolnie wybranego tekstu. Użytkownik wprowadza znaczące i, jeśli to możliwe, unikalne oznaczenie, aby ułatwić jego wyszukiwanie.
Konfiguracja
Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Jednostki biznesowe
Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Symptomy zgłoszeń serwisowych, która jest używana np. do
- Przyporządkowywania uprawnień
- Definicji działań
- Importu lub eksportu danych
Symptom zgłoszenia serwisowego
com.sem.ext.app.service.servicing.obj.ServiceRequestSymptom
Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:
com.sem.ext.app.service.servicing.OrderData
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przyporządkowane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.
Przyporządkowania organizacyjne
Jeśli funkcja Uprawnienia do treści została aktywowana w aplikacji Konfiguracja, dany użytkownik może korzystać z aplikacji Symptomy zgłoszeń serwisowych tylko wtedy, gdy w danych podstawowych partnera przypisano mu organizację, która należy do co najmniej jednej z następujących struktur organizacyjnych:
- Logistyka magazynowa
Funkcje specjalne
Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych funkcji specjalnych.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Symptomy zgłoszeń serwisowych nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.