Zgłoszenia serwisowe można klasyfikować na podstawie różnych cech, np. symptomów, kategorii i przyczyn. Przyczyny zgłoszeń serwisowych są używane do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych.
Niniejsza dokumentacja opisuje strukturę aplikacji.
Definicje terminów
Przyczyny zgłoszenia serwisowego — to powody wystąpienia przypadku serwisowego. Przyczyny zgłoszeń serwisowych są używane do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych. Są one używane w podobny sposób jak klasyfikacje.
Opis aplikacji
Aplikacji Przyczyny zgłoszeń serwisowych można używać do wprowadzania lub edytowania przyczyn zgłoszeń serwisowych. Składa się ona z nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
W razie potrzeby można wprowadzić kryteria wyszukiwania w nagłówku, a następnie użyć akcji [Aktualizuj], aby wyszukać odpowiednie przyczyny zgłoszeń serwisowych z systemu i wyświetlić je w obszarze roboczym.
Poniżej znajduje się szczegółowy opis pól nagłówka:
- Przyczyna — w tym polu należy wprowadzić identyfikator jako funkcję wyszukiwania przyczyny zgłoszenia serwisowego
- Oznaczenie — użytkownik wprowadza oznaczenie jako funkcję wyszukiwania. Oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator i składa się z dowolnie wybranego tekstu. To samo oznaczenie może występować wielokrotnie. Wyświetlane są wszystkie wpisy pasujące do wprowadzonego oznaczenia.
- Znacznik usuwania — użytkownik może wyszukiwać przyczyny zgłoszeń serwisowych ze znacznikiem usuwania, jak również przyczyny zgłoszeń serwisowych bez znacznika usuwania. W tym celu należy wybrać jeden z następujących wpisów:
- (wszystkie)
- Ze znacznikiem usuwania
- Bez znacznika usuwania
Obszar roboczy
Obszar roboczy składa się z tabeli z dwoma kolumnami. W tabeli wprowadza się przyczyny i odpowiadające im oznaczenia.
Poniżej znajduje się opis kolumn:
- Przyczyna — ta kolumna zawiera identyfikator przyczyny zgłoszenia serwisowego. Identyfikator można edytować tylko do momentu pierwszego zapisu.
- Oznaczenie — oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator. Może składać się z dowolnie wybranego tekstu. Użytkownik wprowadza znaczące i, jeśli to możliwe, unikalne oznaczenie, aby ułatwić jego wyszukiwanie.
Konfiguracja
Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Jednostka biznesowa
Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Przyczyny zgłoszeń serwisowych, która jest używana np. do
- Przyporządkowywania uprawnień
- Definicji działań
- Importu lub eksportu danych
Przyczyna zgłoszenia serwisowego
com.sem.ext.app.service.servicing.obj.ServiceRequestCause
Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:
com.sem.ext.app.service.servicing.OrderData
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przyporządkowane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.
Przyporządkowania organizacyjne
Jeśli funkcja Uprawnienia do treści została aktywowana w aplikacji Konfiguracji, użytkownik może korzystać z aplikacji Przyczyny zgłoszeń serwisowych tylko wtedy, gdy w danych podstawowych partnera przypisano mu organizację, która należy do co najmniej jednej z następujących struktur organizacyjnych:
- Logistyka magazynowa
Funkcje specjalne
Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych funkcji specjalnych.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.