Przyczyny zgłoszeń serwisowych

Zgłoszenia serwisowe można klasyfikować na podstawie różnych cech, np. symptomów, kategorii i przyczyn. Przyczyny zgłoszeń serwisowych są używane do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych.

Niniejsza dokumentacja opisuje strukturę aplikacji.

Definicje terminów

Przyczyny zgłoszenia serwisowego — to powody wystąpienia przypadku serwisowego. Przyczyny zgłoszeń serwisowych są używane do klasyfikowania zgłoszeń serwisowych. Są one używane w podobny sposób jak klasyfikacje.

Opis aplikacji

Aplikacji Przyczyny zgłoszeń serwisowych można używać do wprowadzania lub edytowania przyczyn zgłoszeń serwisowych. Składa się ona z nagłówka i obszaru roboczego.

Nagłówek

W razie potrzeby można wprowadzić kryteria wyszukiwania w nagłówku, a następnie użyć akcji [Aktualizuj], aby wyszukać odpowiednie przyczyny zgłoszeń serwisowych z systemu i wyświetlić je w obszarze roboczym.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis pól nagłówka:

  • Przyczyna — w tym polu należy wprowadzić identyfikator jako funkcję wyszukiwania przyczyny zgłoszenia serwisowego
  • Oznaczenie — użytkownik wprowadza oznaczenie jako funkcję wyszukiwania. Oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator i składa się z dowolnie wybranego tekstu. To samo oznaczenie może występować wielokrotnie. Wyświetlane są wszystkie wpisy pasujące do wprowadzonego oznaczenia.
  • Znacznik usuwania — użytkownik może wyszukiwać przyczyny zgłoszeń serwisowych ze znacznikiem usuwania, jak również przyczyny zgłoszeń serwisowych bez znacznika usuwania. W tym celu należy wybrać jeden z następujących wpisów:
    • (wszystkie)
    • Ze znacznikiem usuwania
    • Bez znacznika usuwania

Obszar roboczy

Obszar roboczy składa się z tabeli z dwoma kolumnami. W tabeli wprowadza się przyczyny i odpowiadające im oznaczenia.

Poniżej znajduje się opis kolumn:

  • Przyczyna — ta kolumna zawiera identyfikator przyczyny zgłoszenia serwisowego. Identyfikator można edytować tylko do momentu pierwszego zapisu.
  • Oznaczenie — oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator. Może składać się z dowolnie wybranego tekstu. Użytkownik wprowadza znaczące i, jeśli to możliwe, unikalne oznaczenie, aby ułatwić jego wyszukiwanie.

Konfiguracja

Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Jednostka biznesowa

Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Przyczyny zgłoszeń serwisowych, która jest używana np. do

  • Przyporządkowywania uprawnień
  • Definicji działań
  • Importu lub eksportu danych

Przyczyna zgłoszenia serwisowego

com.sem.ext.app.service.servicing.obj.ServiceRequestCause

Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:

com.sem.ext.app.service.servicing.OrderData

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przyporządkowane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.

Przyporządkowania organizacyjne

Jeśli funkcja Uprawnienia do treści została aktywowana w aplikacji Konfiguracji, użytkownik może korzystać z aplikacji Przyczyny zgłoszeń serwisowych tylko wtedy, gdy w danych podstawowych partnera przypisano mu organizację, która należy do co najmniej jednej z następujących struktur organizacyjnych:

  • Logistyka magazynowa

Funkcje specjalne

Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych funkcji specjalnych.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Przyczyny zgłoszeń serwisowych nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?