Sprzedaż wielokanałowa poprawka z 04.2022 (35.7:6.2.0 oraz 26.30:6.1.0)

Uwaga
Udostępniona zmiana jest dostępna dla poniższych wersji systemu:

-6.2.0 z zainstalowaną poprawką CIS620PB-Fix03 i aplikacją Sprzedaż wielokanałowa w wersji 35.7:6.2.0

-6.1.0 z zainstalowaną poprawką CIS610PB-Fix12 i aplikacją Sprzedaż wielokanałowa w wersji 26.30:6.1.0

(poza funkcjonalnością opisaną w rozdziale Sortowanie list cenników w aplikacji Promocje sprzedaży, która jest dostępna dla modułu Sprzedaż wielokanałowa w wersji 26.31:6.1.0

IBUS: możliwość importu wszystkich typów adresów dla kanałów sprzedaży o typie międzynarodowym

Poprawka udostępniła możliwość importu partnerów wraz ze wszystkimi adresami przypisanymi do nich w aplikacji Comarch Mobile dla kanałów sprzedaży, których typ został określony jako Międzynarodowy w polu Rynek sprzedaży.

Zaimportowane adresy partnera widoczne będą w aplikacji Partnerzy -> widok Podstawowe -> zakładka Inne adresy. Adresy zostaną także przeniesione do odpowiednich zakładek w aplikacji Zamówienia sprzedaży po imporcie zamówienia.

Przykład
Adres określony jako Faktury, po imporcie zamówień pojawi się w zakładce Odbiorca faktury w aplikacji Zamówienia sprzedaży w danym zamówieniu.

Nowy status Zablokowane dla kart lojalnościowych

Nowy status pozwala na tymczasowe zablokowanie możliwości edycji i używania karty w procesach. Jeśli została wcześniej przypisana do klienta, przypisanie nie zostaje usunięte. Zablokowanie lub odblokowanie karty możliwe jest jedynie przy użyciu adapterów MCS.

Obecnie karty lojalnościowe działają z adapterem Comach POS i są wykorzystywane w integracji z Comarch Loyality Cloud.

Wszystkie statusy widoczne są w aplikacji Obiekty deweloperskie, po wskazaniu typu Logiczny typ danych (LDT) oraz nazwy: com.sem.ext.app.mcs.LoyalityCardStatus.

Możliwe jest także filtrowanie wyników wyszukiwania w aplikacji Lista: Karty lojalnościowe przy użyciu statusu Zablokowane.

Aplikacja Obiekty deweloperskie: Statusy kart lojalnościowych

Rozszerzona możliwość edycji zamówienia sprzedaży po imporcie zamówienia

Została udostępniona możliwość zmiany wartości w poszczególnych polach zamówienia sprzedaży po jego imporcie z kanału sprzedaży.

Pola udostępnione do edycji w aplikacji Zamówienia sprzedaży:

  • Preferowany termin (nagłówek, zakładka Ogólne)
  • Warunki dostawy (nagłówek, zakładka Warunki dostawy)
  • Termin dostaw, Termin wysyłki, Preferowany termin (obszar roboczy, zakładka Ogólne)
  • Warunki dostawy, Warunki wysyłki (obszar roboczy, zakładka Odbiorca dostawy)

Zmiany w aplikacjach dotyczących promocji sprzedaży

Nowa klasyfikacja czynników warunkujących promocje sprzedaży

Do czynników warunkujących w aplikacji Promocje sprzedaży została dodana kategoria Extension, która pozwala na rozszerzenie czynników warunkujących promocji sprzedaży o klasyfikację Segmenty klientów CLC.

Aplikacja Promocje sprzedaży: zakładka Czynniki warunkujące

Zmiany w aplikacji Rodzaje promocji sprzedaży

W aplikacji Rodzaje promocji sprzedaży pole Rodzaj składników ceny sprzedaży (stała cena) zostało udostępnione do edycji i oznaczone jako obowiązkowe dla poziomów promocji Klient + artykuł, Klasyfikacja klienta + artykuł, Klient + klasyfikacja artykułu i Klasyfikacja klienta + klasyfikacja artykułu.

Aplikacja Rodzaje promocji sprzedaży

Zmiana formy pola Zastosuj kolejne rabaty

Pole Zastosuj kolejne rabaty, będące wcześniej parametrem znajdujące się w aplikacjach Rodzaje promocji sprzedaży oraz Promocje sprzedaży zostało zmienione na rozwijaną listę z predefiniowanymi wartościami. Rozszerza to możliwości użytkownika podczas tworzenia nowej promocji sprzedaży.

Aplikacja Rodzaje promocji sprzedaży

Sortowanie list cenników w aplikacji Promocje sprzedaży

W celu uporządkowania list cenników w aplikacji Promocje sprzedaży, została dodana funkcjonalność automatycznego sortowania cenników według ich identyfikatora po zapisaniu ustawień przyciskiem [Zapisz] na standardowym pasku przycisków.

Aplikacja Promocje sprzedaży: Lista cenników przed zapisaniem zmian
Aplikacja Promocje sprzedaży: Lista cenników po zapisaniu zmian

Nowe pola, prezentujące dane punktu odbioru dostępne na zamówieniu sprzedaży

W aplikacji Zamówienia sprzedaży, na zakładce Sprzedaż wielokanałowa, dostępnej po wskazaniu rozszerzenia Sprzedaż wielokanałowa za pomocą przycisku [Wybierz i organizuj widok] pojawiły się nowe pola: Collection point, Typ, Miejsce składowania oraz Partner. Pola te są nieedytowalne i prezentują informacje dotyczące punktu odbioru, wskazanego podczas składania zamówienia sprzedaży przez klienta w systemie zewnętrznym.

Aplikacja Zamówienia sprzedaży: nowe pola

Czy ten artykuł był pomocny?