Lista: Potwierdzenia zamówień

Aplikacja Lista: Potwierdzenia zamówień służy przede wszystkim do wyszukiwania potwierdzeń zamówień przy użyciu ich podstawowych informacji, takich jak rodzaj zamówienia sprzedaży i numer potwierdzenia. Za pomocą tej aplikacji można uzyskać przegląd wygenerowanych potwierdzeń zamówień. Ponadto z poziomu aplikacji można wykonywać dalsze czynności dla jednego lub większej liczby dokumentów, takie jak wstawianie i usuwanie znacznika usuwania w celu reorganizacji lub tworzenie kopii potwierdzeń zamówień.

Zasadniczy ogólny opis listy, który obejmuje zwykłą obsługę nagłówka i obszaru roboczego, można znaleźć w dokumentacji Listy. Informacje na temat Konfiguracji i Jednostek biznesowych można znaleźć w dokumentacji Zapytanie o potwierdzenia zamówień, która opisuje zastosowanie dokumentu. Poniżej omówiono tematy, które odnoszą się konkretnie do aplikacji Lista: Potwierdzenia zamówień.

Opis aplikacji

Za pomocą aplikacji Lista: Potwierdzenia zamówień można uzyskać przegląd wszystkich lub wybranych potwierdzeń zamówień. Dostępne są również dalsze opcje przetwarzania:

  • Wyświetlenie łańcucha dokumentów dla pojedynczego dokumentu.
  • Przełączenie za pomocą numeru dokumentu do aplikacji Zapytania o potwierdzenia zamówień w celu dalszego przetwarzania dokumentu.
  • Wstawienie i usunięcie znacznika usunięcia dla reorganizacji.
  • Wykonywanie akcji związanych z aplikacją.

Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego.

Nagłówek

Pola zapytań są przechowywane w nagłówka. Z reguły najważniejsze pola zapytań są już dostępne. Jednak liczba pól zapytań i ich rozmieszczenie mogą się różnić.

Obszar zapytań jest zapisywany dla każdego widoku. Można określić, które pola zapytań będą wyświetlane. W tym celu należy wybrać żądane pola zapytań z listy pól. Opis pól zapytań można zazwyczaj znaleźć w bezpośredniej pomocy.

Ogólne opisy pól zapytań można znaleźć w dokumentacji Listy.

Informacje na temat znaczenia pól można znaleźć w objaśnieniach w dokumentacji Zapytania o potwierdzenia zamówienia.

Wyszukiwanie szczegółowe

Oprócz wyszukiwania głównego z charakterystyką zapytania w obszarze zapytania, można również korzystać z wyszukiwania szczegółowego. Wyszukiwanie szczegółowe można połączyć z wyszukiwaniem głównym, tak aby zarówno charakterystyka zapytania z obszaru zapytania, jak i charakterystyka zapytania z wyszukiwania szczegółowego były oceniane jako połączenie AND. W wierszu sekcji wyszukiwania szczegółowego dostępne jest pole wyboru umożliwiające łączenie. Dla każdego wyszukiwania szczegółowego dostępny jest osobny przycisk, dzięki któremu odpowiednie wyniki mogą być również wyświetlane w obszarze roboczym. Jeśli przycisk ten jest aktywny, w obszarze roboczym pojawia się dodatkowy wiersz podpisu z odpowiednimi szczegółowymi informacjami.

Dostępne są następujące wyszukiwania szczegółowe:

  • Pozycje podstawowe
  • Pozycje szczegółowe

Obszar roboczy

W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której wyświetlane są żądane potwierdzenia zamówień. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla potwierdzenia zamówienia. Można utworzyć kilka widoków, aby wyświetlić potwierdzenie zamówienia na różne sposoby z różnymi informacjami.

Jeśli aktywowano również przycisk wyszukiwania szczegółowego, tabela zawiera dodatkowy wiersz nagłówka i szczegółowe informacje.

Ogólny opis obszaru roboczego można znaleźć w dokumentacji Listy.

Aby uzyskać informacje na temat znaczenia kolumn, należy zapoznać się z objaśnieniami w dokumentacji Zapytania o potwierdzenia zamówień.

Akcja związana z aplikacją: Kopie potwierdzeń zamówień

Za pomocą akcji [Drukuj kopie potwierdzenia zamówienia] dostępnej pod przyciskiem akcji na standardowym pasku przycisków można utworzyć kopie wybranych dokumentów Potwierdzenie zamówienia. Kopie są tworzone w zależności od oryginału wybranych potwierdzeń zamówień.

Czynność ta została również opisana w dokumentacji Zapytania o potwierdzenia zamówień.

Uprawnienia

Uprawnienia mogą być przypisywane zarówno przy użyciu ról autoryzacji, jak i poprzez przypisanie organizacji. Koncepcję uprawnień można znaleźć w dokumentacji technicznej Uprawnienia.

Funkcje specjalne

Akcje [Wstaw znacznik usuwania] i [Usuń znacznik usuwania] są dostępne tylko wtedy, gdy dostępna jest funkcja administracyjna Reorganizacja dokumentu (com.cisag.app.general.order.DocumentReorganisation).

Dla aplikacji Lista: Potwierdzenia zamówień dostępne są również następujące funkcje specjalne, które odnoszą się do akcji z ustawieniami wyjściowymi.

  • Zmiana szablonów dokumentów

com.cisag.app.general.OverrideDocumentOutputOptions

Dzięki tej funkcji można zawsze zmienić ustawienia wyjściowe zdefiniowane w szablonie dokumentu w oknie dialogowym wyjścia dokumentu.

  • Użyj innego nadawcy wiadomości e-mail

com.cisag.sys.services.output.UseDifferentMailFrom

Za pomocą tej funkcji można zmienić adres e-mail nadawcy w oknie dialogowym wyjścia dokumentu.

  • Użyj innego nadawcy faksu

com.cisag.sys.services.output.UseDifferentFaxSender

Można użyć tej funkcji, aby zmienić numer faksu nadawcy w oknie dialogowym wyjścia podczas wysyłania dokumentu.

Przyporządkowania organizacji

Struktury organizacyjne są używane do kontrolowania, które dane są widoczne, użyteczne lub edytowalne. W tym celu należy aktywować funkcję Uprawnienia do treści w aplikacji Konfiguracja.

Jeśli funkcja Uprawnienia do treści jest aktywna w aplikacji Konfiguracja, aplikacja Lista: Potwierdzenia zamówień jest wyświetlana dla użytkownika tylko wtedy, gdy przypisano jej organizację w danych podstawowych partnera, która jest zawarta w co najmniej jednej z następujących struktur organizacyjnych:

  • Klient
  • Organizacja sprzedaży

Aby dana osoba mogła żądać potwierdzeń zamówień, jedna z przypisanych jej organizacji musi być wprowadzona w tabeli Uprawnienia w aplikacji Rodzaje zamówień sprzedaży.

Więcej informacji na temat tabeli Uprawnienia oraz kompleksowy przegląd uprawnień związanych z treścią można znaleźć w dokumentacji Uprawnienia do treści.

Ponadto dany użytkownik musi mieć możliwości dla jednostki biznesowej Potwierdzenie zamówienia sprzedaży przy użyciu roli autoryzacji.

Specjalne możliwości

Dla aplikacji Lista: Potwierdzenia zamówień nie istnieją specjalne możliwości.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Lista: Potwierdzenia zamówień jest udostępniana dla następujących typów partnerów biznesowych:

  • Klienci
  • Przedstawiciele

Czy ten artykuł był pomocny?