Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu konta

Przegląd tematu

Aplikacji w tle Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont można używać do reorganizacji istniejących informacji o przypisaniu konta na podstawie firmy i okresu. Poniżej znajdują się między innymi opisy sposobu korzystania z aplikacji działającej w tle i jej parametrów działania. Zostaniesz również poinformowany o możliwych wymaganiach wstępnych i skutkach uruchomienia aplikacji działającej w tle.

Aplikacja w tle Generowanie informacji o przyporządkowaniu kont jest dostępna do generowania informacji o przypisaniu konta. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dokumentacji Generowanie informacji o przyporządkowaniu kont, a także w dokumentacji Lista: Informacje o przyporządkowaniu kont.

Definicje terminów

Aplikacja w tle – aplikacja działająca w tle to aplikacja, która jest wykonywana bez interakcji z użytkownikiem. Może zostać otwarta przez zadanie przetwarzania, przez wywołanie CORBA lub przez inną aplikację.

Opis aplikacji

Aplikacja w tle Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont umożliwia reorganizację informacji o przypisaniu konta dla firmy. Reorganizacja uwzględnia istniejące informacje o przypisaniu konta z dokumentów organizacji zaopatrzenia, sprzedaży i logistyki magazynowej, które należą do wybranej firmy lub transakcji, w których wybrana firma jest wymieniona jako właściciel zapasów. Można również zdefiniować przedział czasowy w celu reorganizacji tylko tych informacji o przypisaniu konta, które mieszczą się w tym przedziale.

Należy pamiętać, że ta aplikacja w tle nie może zostać włączona do zadania reorganizacji.

Aplikacja w tle, Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont

Zakładka Aplikacja

W zakładce Aplikacja znajdziesz najpierw informacje na temat aplikacji działającej w tle:

  • Aplikacja w tle – wyświetlana jest nazwa otwartej aplikacji: Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont
  • Obiekt rozwojowy – wyświetlana jest nazwa techniczna aplikacji: com.cisag.app.financials.log.AccountingInformatio nReorganisation

Zakładka Akcja

W zakładce Akcja znajdują się następujące parametry:

  • Firma – należy wprowadzić nazwę firmy, dla której informacje o przypisaniu konta mają zostać zreorganizowane. Reorganizacja uwzględnia istniejące informacje o przypisaniu konta z dokumentów organizacji zaopatrzenia, sprzedaży i logistyki magazynowej, które należą do firmy lub transakcji, w których firma jest właścicielem akcji.
  • Od daty – należy wprowadzić datę, od której dokumenty z odpowiednią datą dokumentu mają być brane pod uwagę. Wartość domyślna pochodzi z aplikacji Konfiguracja, funkcja Księgowość. Jeśli data nie jest tam zapisana, bieżąca data jest sugerowana po otwarciu aplikacji działającej w tle.

Zakładka Ustawienia

Pola służące do definiowania parametrów przetwarzania w tle znajdują się w zakładce Ustawienia. Więcej informacji na temat poszczególnych pól można znaleźć w artykule Instrukcja obsługi.

Procedura

Aplikację działającą w tle można wybrać za pomocą okna dokowanego Menu użytkownika i ulubione i otworzyć jako okno dialogowe. Alternatywnie, aplikacja działająca w tle jest uruchamiana za pomocą aplikacji Zlecenia przetwarzania.

Wymagania wstępne

Nie ma żadnych warunków wstępnych do uruchomienia aplikacji działającej w tle. Jednak aplikacja dostarcza wyniki tylko wtedy, gdy funkcja Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont jest aktywowana w aplikacji Konfiguracja, w funkcji Księgowość, dla żądanej firmy, dla której mają zostać wygenerowane te informacje.

Instrukcje

  1. Otwórz aplikację Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont za pomocą dokowanego okna Menu użytkownika i ulubione.
  2. Wprowadź żądane dane.
  3. W razie potrzeby przejdź do zakładki Ustawienia, aby zdefiniować parametry wykonywania w tle.
  4. Naciśnij przycisk [W tle], aby wykonać akcję.
    • Wykonywana jest aplikacja działająca w tle.

Instrukcje dotyczące realizacji przy użyciu aplikacji Zlecenia przetwarzania

  1. Otwórz aplikację Zlecenia przetwarzania.
  2. Kliknij przycisk Uruchom aplikację w tle na standardowym pasku narzędzi.
  3. Wybierz aplikację działającą w tle
  4. Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont w zakładce Aplikacja w polu Aplikacja działająca w tle.
  5. Wprowadź wymagane dane w polach w zakładce Akcja.
  6. W razie potrzeby przejdź do zakładki Ustawienia, aby zdefiniować parametry wykonywania w tle.
  7. Naciśnij przycisk [W tle], aby wykonać akcję.
    • Wykonywana jest aplikacja działająca w tle.

 

Dostosowywanie

Następujące ustawienia w funkcji Księgowość w aplikacji Konfiguracja są istotne dla aplikacji Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont:

  • Od daty – jeśli funkcja Utwórz informację o przyporządkowaniu kont jest aktywna, w tym polu można wprowadzić datę, od której informacje o przypisaniu konta mają być generowane lub reorganizowane.

Podmioty gospodarcze

Następujący podmiot gospodarczy jest odpowiedni dla aplikacji Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont, której używasz na przykład do

  • Zezwolenia,
  • Konfigurowanie definicji aktywności
  • Importu lub eksportu

Informacje o przypisaniu konta

com.cisag.app.financials.obj.AccountingInformation

Zezwolenia

Autoryzacje można przypisywać zarówno za pomocą ról autoryzacji, jak i poprzez przypisanie organizacji. O koncepcji autoryzacji można przeczytać w dokumentacji technicznej Autoryzacje.

Możliwości specjalne

Nie ma specjalnych możliwości dla aplikacji Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont.

Zadania organizacyjne

Przypisanie organizacji nie jest wymagane dla aplikacji.

Funkcje specjalne

Nie ma żadnych specjalnych funkcji dla aplikacji.

Upoważnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Reorganizacja informacji o przyporządkowaniu kont nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?