Lista: Klasyfikacje cech artykułów

Aplikacja Lista: Klasyfikacje cech artykułów służy do wyszukiwania poziomów klasyfikacji cech artykułów za pomocą ich podstawowych informacji, takich jak Opis. Aplikacja ta zapewnia przegląd utworzonych poziomów klasyfikacji cech artykułu oraz przypisanych im cech artykułu i konfiguracji.

Główny ogólny opis aplikacji typu Lista, który obejmuje obsługę nagłówka i obszaru roboczego, można znaleźć w dokumencie Listy. Informacje na temat Konfiguracji, Jednostek biznesowych i Uprawnień można znaleźć w dokumencie  Klasyfikacje cech artykułów, który opisuje tę aplikację. Poniżej omówiono tematy, które odnoszą się konkretnie do aplikacji Lista: Klasyfikacje cech artykułów. 

Opis aplikacji

Aby przejrzeć wszystkie lub wybrane poziomy klasyfikacji cech artykułu, użytkownik może skorzystać z aplikacji Lista: Klasyfikacje cech artykułów.

Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego.

Nagłówek

Pola zapytań są umieszczone w Nagłówku. Najważniejsze pola zapytań są zawsze dostępne. Niemniej jednak, liczba pól zapytań i ich rozmieszczenie mogą się różnić.

Nagłówek jest zapisywany dla każdego widoku. Użytkownik może wybrać, które pola zapytań będą wyświetlane. W tym celu należy wybrać pola zapytań z listy pól. Opisy zastosowania pól zapytań można zazwyczaj znaleźć w pomocy kontekstowej.

Ogólne opisy nagłówka w aplikacji typu Lista można znaleźć w dokumencie Listy

Więcej informacji na temat klasyfikacji cech artykułów można znaleźć w tej dokumencie Klasyfikacje cech artykułów.

Wyszukiwanie szczegółowe

Oprócz wyszukiwania głównego z funkcjami wyszukiwania w nagłówku, użytkownik może również korzystać z wyszukiwania szczegółowego. Wyszukiwanie szczegółowe można połączyć z wyszukiwaniem głównym, tak aby zarówno funkcja wyszukiwania z nagłówka, jak i funkcja wyszukiwania z wyszukiwania szczegółowego były rozpoznane jako Operacja AND. W wierszu sekcji Wyszukiwania szczegółowego dostępne jest pole wyboru umożliwiające łączenie (checkbox). Dla każdego Wyszukiwania szczegółowego dostępny jest osobny przycisk, dzięki któremu właściwe wyniki mogą być również wyświetlane w obszarze roboczym. Jeśli przycisk ten zostanie aktywowany, w obszarze roboczym pojawi się dodatkowy wiersz opisu z odpowiednimi szczegółowymi informacjami.

Dostępne są następujące parametry wyszukiwania szczegółowego:

  • Cechy artykułu
  • Cechy konfiguracji

Obszar roboczy

W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której wyświetlane są wyszukane klasyfikacje cech artykułów. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla klasyfikacji cech artykułu. Można utworzyć kilka widoków, tak aby wyświetlić klasyfikację cech artykułu na różne sposoby z różnymi informacjami.

Jeżeli aktywowano również przycisk [Wyszukiwania szczegółowego], wówczas tabela zawiera dodatkowy wiersz nagłówka i szczegółowe informacje.

Ogólny opis obszaru roboczego można znaleźć w dokumencie Listy.

Więcej informacji na temat klasyfikacji cech artykułów można znaleźć w tej dokumencie Klasyfikacje cech artykułów.

Czy ten artykuł był pomocny?