Lista: Obiekty serwisowe

Aplikacja Lista: Obiekty serwisowe została opisana poniżej. Ta aplikacja służy do wyszukiwania obiektów serwisowych. Za pomocą tej aplikacji, użytkownik może przeglądać wprowadzone obiekty serwisowe.

Definicje terminów

Obiekty serwisowe — opisują zarówno wewnętrzne środki trwałe, maszyny lub części maszyn, jak i artykuły sprzedażowe, które są dostarczane i zwracane do serwisu. W związku z tym, rozróżnia się wewnętrzne i zewnętrzne obiekty serwisowe. Zewnętrzne obiekty serwisowe mogą być tworzone automatycznie po dostawie lub przyjęciu towaru do serwisu. Zewnętrzne obiekty serwisowe zawsze mają odniesienie do artykułu.

Opis aplikacji

Aplikacji Lista: Obiekty serwisowe pozwala przeglądać wprowadzone obiekty serwisowe. Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego.

Nagłówek

W nagłówku znajdują się pola wyszukiwania. Najważniejsze pola wyszukiwania są dostępne od początku pracy z aplikacją, jednak liczba pól i ich rozmieszczenie mogą się różnić.

Nagłówek jest zapisywany dla każdego widoku. Użytkownik może określić, które pola wyszukiwania będą wyświetlane. W tym celu, użytkownik wybiera żądane pola wyszukiwania z listy pól. Opis pól wyszukiwania można zazwyczaj znaleźć w pomocy bezpośredniej.

Poniżej wymieniono wszystkie niezbędne pola wyszukiwania. Jeśli użytkownik wprowadził dodatkowe pola, ich opis można znaleźć w dokumentacji pomocy dla odpowiedniej aplikacji:

  • Obiekt serwisowy — w razie potrzeby, użytkownik określa obiekt serwisowy jako kryterium wyszukiwania
  • Oznaczenie obiektu — jeśli jest to wymagane, użytkownik określa oznaczenie obiektu serwisowego jako kryterium wyszukiwania
  • Nadrzędny obiekt — jeśli jest to wymagane, użytkownik wprowadza nadrzędny obiekt serwisowy w strukturze obiektów serwisowych jako kryterium wyszukiwania
  • Status — w razie potrzeby, jako kryterium wyszukiwania należy wybrać co najmniej jeden status obiektu serwisowego
  • Opis — w razie potrzeby, jako kryterium wyszukiwania należy podać opis obiektu serwisowego
  • Odpowiedzialny pracownik — w razie potrzeby, użytkownik wprowadza odpowiedzialnego pracownika za obiekt serwisowy jako kryterium wyszukiwania
  • Artykuł — jeśli jest to wymagane, użytkownik wprowadza pozycję przypisaną do obiektu serwisowego jako kryterium wyszukiwania
  • Specyfikacja — Jeśli wymagane, użytkownik wprowadza specyfikację jako kryterium wyszukiwania
  • Numer obiektu klienta — w razie potrzeby, użytkownik wprowadza istniejący numer obiektu serwisowego dla klienta jako kryterium wyszukiwania
  • Numer seryjny klienta — jeśli jest to wymagane, użytkownik określa istniejący numer seryjny dla klienta jako kryterium wyszukiwania
  • Producent — jeśli jest to wymagane, użytkownik wprowadza producenta jako kryterium wyszukiwania
  • Dostawca — jeśli jest to wymagane, użytkownik wprowadza dostawcę jako kryterium wyszukiwania

Obszar roboczy

W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której znajdują się następujące pozycje obiektów serwisowych. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla zlecenia dostawy. Można utworzyć kilka widoków, aby móc przeglądać ładunek na różne sposoby z różnymi informacjami.

  • Obiekt serwisowy — wyświetlany jest identyfikator obiektu serwisowego
  • Nadrzędny obiekt — wyświetlany jest identyfikator nadrzędnego obiektu serwisowego
  • Oznaczenie nadrzędnego obiektu — wyświetlane jest oznaczenie nadrzędnego obiektu serwisowego
  • Artykuł — wyświetlany jest identyfikator artykułu przypisanego do obiektu serwisowego
  • Oznaczenie artykułu — wyświetlany jest oznaczenie artykułu przypisanego do obiektu serwisowego
  • Numer obiektu klienta — wyświetlany jest identyfikator obiektu serwisowego klienta
  • Producent — wyświetlany jest identyfikator producenta obiektu serwisowego
  • Nazwa producenta — wyświetlana jest nazwa producenta obiektu serwisowego
  • Klient — wyświetlany jest identyfikator klienta
  • Nazwa klienta — wyświetlana jest nazwa klienta
  • Status — wyświetlany jest status obiektu serwisowego
  • Oznaczenie obiektu — wyświetlane jest oznaczenie obiektu serwisowego
  • Odpowiedzialny pracownik — wyświetlany jest identyfikator pracownika odpowiedzialnego za obiekt serwisowy
  • Nazwa odpowiedzialnego pracownika — wyświetlana jest nazwa pracownika odpowiedzialnego za obiekt serwisowy
  • Specyfikacja — wyświetlany jest identyfikator specyfikacji
  • Oznaczenie specyfikacji — wyświetlane jest oznaczenie specyfikacji
  • Numer seryjny klient — wyświetlany jest numer seryjny obiektu serwisowego dla klienta
  • Dostawca — wyświetlany jest identyfikator dostawcy
  • Nazwa dostawcy — wyświetlana jest nazwa dostawcy
  • Lokalizacja — wyświetlany jest identyfikator lokalizacji obiektu serwisowego
  • Oznaczenie lokalizacji — wyświetlany jest opis lokalizacji obiektu usługi

Akcje oparte na aplikacji: [Utwórz zgłoszenia serwisowe]

W aplikacji Lista: Obiekty serwisowe dostępna jest akcja [Utwórz zgłoszenia serwisowe]. Za pomocą tej akcji można generować zgłoszenia serwisowe dla wybranych obiektów serwisowych.

  • Rodzaj — użytkownik wprowadza rodzaj zgłoszenia serwisowego, które chciałby wygenerować. Gdy zgłoszenie serwisowe zostanie wygenerowane, przyporządkowany rodzaj nie może zostać zmieniony.
  • Preferowany termin — użytkownik wprowadza datę, do której zgłoszenie serwisowe ma zostać zakończone.
  • Zatwierdź wszystkie ostrzeżenia (pole wyboru) — za pomocą tej funkcji można określić, czy ostrzeżenia, które mogą wystąpić podczas generowania zgłoszenia serwisowego, mają być potwierdzane automatycznie

Konfiguracja

Aplikacja Lista: Obiekty serwisowe nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Jednostki biznesowe

Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Lista: Obiekty serwisowe, która jest używana np. do

  • Przyporządkowywania uprawnień
  • Definicji działań
  • Importu lub eksportu danych

Obiekt usługi

com.sem.ext.app.service.servicing.obj.ServiceUnit

Jednostka biznesowa jest częścią następującej grupy jednostek biznesowych:

com.sem.ext.app.service.servicing.MasterData

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przyporządkowane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Aplikacja Lista: Obiekty serwisowe nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.

Przyporządkowania organizacyjne

Aplikacja Lista: Obiekty serwisowe nie wymaga żadnego przyporządkowania organizacyjnego.

Funkcje specjalne

Aplikacja Lista: Obiekty serwisowe nie posiada żadnych funkcji specjalnych.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Lista: Obiekty serwisowe nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?