Aplikacja Lista: Przyporządkowania cech artykułu służy do wyszukiwania przyporządkowań artykułów do cech artykułu za pomocą ich podstawowych informacji, takich jak identyfikator artykułu i klasyfikacja cechy artykułu. Ta aplikacja zapewnia przegląd zarejestrowanych przyporządkowań cech artykułów.
Ogólny opis listy, który obejmuje nagłówek i obszar roboczy, można znaleźć w dokumentacji Listy. Informacje na temat Konfiguracji, Jednostek biznesowych i Uprawnień można znaleźć w dokumentacji Przyporządkowania cech artykułów, która opisuje aplikację. Poniżej omówiono tematy, które odnoszą się konkretnie do aplikacji Lista: Przyporządkowania cech artykułu.
Opis aplikacji
Aplikacja Lista: Przyporządkowania cech artykułu może zostać użyta, aby uzyskać przegląd wszystkich lub tylko wybranych artykułów i ich przyporządkowań cech artykułów.
Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
Pola zapytań są przechowywane w nagłówku. Najważniejsze pola zapytań są już dostępne, jednak liczba pól zapytań i ich rozmieszczenie mogą się różnić.
Nagłówek jest zapisywany dla każdego widoku. Użytkownik może określić, które pola zapytań będą wyświetlane. W tym celu należy wybrać niezbędne pola zapytań z listy pól. Opis pól zapytań można zazwyczaj znaleźć w pomocy bezpośredniej.
Ogólne opisy pól zapytań można znaleźć w dokumentacji Listy.
Więcej informacji można znaleźć w tej dokumentacji Przyporządkowania cech artykułów.
Wyszukiwanie szczegółowe
Oprócz wyszukiwania głównego z cechą zapytania w nagłówku, użytkownik może również korzystać z wyszukiwania szczegółowego. Wyszukiwania szczegółowe można łączyć z wyszukiwaniem głównym, dzięki czemu zarówno cechy zapytania z nagłówka, jak i cechy zapytania wyszukiwania szczegółowego są analizowane jako połączenie ORAZ. W wierszu sekcji wyszukiwania szczegółowego dostępne jest pole wyboru umożliwiające łączenie. Dla każdego wyszukiwania szczegółowego dostępny jest osobny przycisk, dzięki któremu odpowiednie wyniki mogą być również wyświetlane w obszarze roboczym. Jeśli przycisk ten jest aktywny, w obszarze roboczym pojawia się dodatkowy wiersz nagłówka z odpowiednimi szczegółowymi informacjami.
Dostępne są następujące wyszukiwania szczegółowe:
- Cechy artykułu
- Cechy konfiguracji
Obszar roboczy
W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której wyświetlane są wyszukiwane przyporządkowania cech artykułów. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla danego przyporządkowania. Może on również utworzyć kilka widoków, aby wyświetlić przyporządkowane cechy artykułów na różne sposoby i z różnymi informacjami.
Jeśli aktywowano również przycisk [Wyszukiwanie szczegółowe], wówczas tabela zawiera dodatkowy wiersz nagłówka i szczegółowe informacje.
Ogólny opis obszaru roboczego znajduje się w dokumentacji Listy.
Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji Przyporządkowania cech artykułów.