Przegląd tematu
Aplikacja Lista: Przyporządkowania kont służy przede wszystkim do wyszukiwania kont przypisanych do klasyfikacji. Za pomocą tej aplikacji można uzyskać przegląd wszystkich zarejestrowanych przyporządkowań kont.
Główny ogólny opis okna aplikacji, który obejmuje obszar zapytań i obszar roboczy, można znaleźć w dokumentacji Listy. Informacje na temat Dostosowywania, Podmiotów biznesowych i Uprawnień można znaleźć w dokumentacji Przyporządkowywanie kont. Poniżej omówiono tematy, które odnoszą się konkretnie do aplikacji Lista: Przyporządkowania kont.
Opis aplikacji
Możesz użyć aplikacji Lista: Przyporządkowania kont, aby uzyskać przegląd wszystkich lub wybranych przyporządkowań kont do klasyfikacji.
Aplikacja składa się z obszaru zapytań i obszaru roboczego.
Obszar zapytania
Pola zapytań są przechowywane w obszarze zapytań. Z reguły najważniejsze pola zapytań są już dostępne. Jednak liczba pól zapytań i ich rozmieszczenie mogą być dostosowane do potrzeb użytkownika.
Obszar zapytań można zapisać tworząc nowy widok w aplikacji. Można określić, które pola zapytania będą wyświetlane. W tym celu należy wybrać opcję Tryb projektowania, wybrać interesujące pola zapytań i zapisać widok.
Ogólny opis obszaru zapytań można znaleźć w dokumentacji Listy.
Aby uzyskać informacje na temat znaczenia pól, zapoznaj się z objaśnieniami w dokumentacji Przyporządkowanie kont.
Obszar roboczy
W obszarze roboczym dostępna jest tabela, w której wyświetlane są zapytania dotyczące przyporządkowania kont. Użytkownik może samodzielnie określić, które informacje będą wyświetlane dla przyporządkowanego konta. Można utworzyć kilka widoków, aby wyświetlić przypisanie konta na różne sposoby z różnymi informacjami.
Ogólny opis obszaru roboczego można znaleźć w dokumentacji Listy.
Aby uzyskać informacje na temat znaczenia kolumn, zapoznaj się z objaśnieniami w dokumentacji Przyporządkowania kont.