Priorytety zgłoszeń serwisowych

Priorytety zgłoszeń serwisowych służą do kategoryzowania zgłoszeń serwisowych. Priorytety zgłoszeń serwisowych opisują pilność zgłoszenia serwisowego. Na podstawie priorytetów użytkownicy mogą przetwarzać zgłoszenia serwisowe zgodnie z ich pilnością.

Niniejsza dokumentacja opisuje strukturę aplikacji.

Definicje terminów

Priorytet zgłoszenia serwisowego — priorytet opisuje pilność zgłoszenia serwisowego. Priorytet jest często powiązany z maksymalnym czasem odpowiedzi lub zakończenia zgłoszenia serwisowego. Priorytet i jego parametry mogą być dowolnie definiowane. Reguły eskalacji mogą być powiązane z priorytetami zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem zdarzeń Workflow.

Opis aplikacji

Aplikacji Priorytety zgłoszeń serwisowych można używać do wprowadzania lub edytowania priorytetów zgłoszeń serwisowych. Składa się ona z nagłówka i obszaru roboczego.

Nagłówek

W razie potrzeby użytkownik może wprowadzić kryteria wyszukiwania w nagłówku, a następnie użyć akcji [Aktualizuj], aby pobrać odpowiednie priorytety zgłoszeń serwisowych z systemu i wyświetlić je w obszarze roboczym.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis pól nagłówka:

  • Priorytet — w tym polu należy wprowadzić identyfikator jako funkcję wyszukiwania priorytetu zgłoszenia serwisowego
  • Oznaczenie — użytkownik wprowadza oznaczenie jako funkcję wyszukiwania. Oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator i składa się z dowolnie wybranego tekstu. To samo oznaczenie może występować wielokrotnie. Wyświetlane są wszystkie wpisy pasujące do wprowadzonego oznaczenia.
  • Znacznik usuwania — użytkownik może wyszukiwać priorytety zgłoszeń serwisowych ze znacznikiem usuwania, jak również priorytety zgłoszeń serwisowych bez znacznika usuwania. W tym celu należy wybrać jeden z następujących wpisów:
    • (wszystkie)
    • Ze znacznikiem usuwania
    • Bez znacznika usuwania

Obszar roboczy

W obszarze roboczym można wprowadzać nowe priorytety zgłoszeń serwisowych lub edytować istniejące. Obszar roboczy aplikacji składa się z tabeli. Dane priorytetów zgłoszeń serwisowych można edytować w odpowiednich wierszach.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis kolumn:

  • Priorytet — ta kolumna zawiera identyfikator priorytetu zgłoszenia serwisowego. Identyfikator może być edytowany tylko do momentu pierwszego zapisu.
  • Oznaczenie — oznaczenie służy jako dodatkowy identyfikator. Może składać się z dowolnie wybranego tekstu. Użytkownik wprowadza znaczące i, jeśli to możliwe, unikalne oznaczenie, aby ułatwić jego wyszukiwanie.
  • Czas reakcji — ta kolumna zawiera czas reakcji priorytetu zgłoszenia serwisowego.Czas reakcji określa czas, w którym procesor zgłoszenia serwisowego musi przetworzyć działanie Workflow, np. przed uruchomieniem mechanizmów eskalacji.

    Określany jest czas reakcji z jednostką typu Czas.

  • Czas opracowania — ta kolumna zawiera czas opracowania priorytetu zgłoszenia serwisowego.Czas opracowania określa czas, w którym zgłoszenie serwisowe musi zostać przetworzone, zanim mechanizmy eskalacji Workflow zaczną obowiązywać.

    Określany jest czas reakcji z jednostką typu Czas.

Konfiguracja

Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.

Jednostki biznesowe

Poniższa jednostka biznesowa jest istotna dla aplikacji Priorytety zgłoszeń serwisowych, która jest używana np. do

  • Przyporządkowywania uprawnień
  • Definicji działań
  • Importu lub eksportu danych

Priorytet zgłoszenia serwisowego

com.sem.ext.app.service.servicing.ServiceRequestPriority

Jednostka biznesowa należy do następującej grupy jednostek biznesowych:

com.sem.ext.app.service.servicing.OrderData

Uprawnienia

Uprawnienia mogą zostać przyporządkowane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.

Uprawnienia specjalne

Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych uprawnień specjalnych.

Przyporządkowania organizacyjne

Aby dana osoba mogła korzystać z aplikacji Priorytety zgłoszeń serwisowych, musi być przypisana do klienta (aktywnego w bazie OLTP).

Funkcje specjalne

Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie posiada żadnych funkcji specjalnych.

Uprawnienia dla partnerów biznesowych

Aplikacja Priorytety zgłoszeń serwisowych nie jest dostępna dla partnerów biznesowych.

Czy ten artykuł był pomocny?