Za pomocą aplikacji Raport: Listy cenników zakupu można wydrukować lub przesłać w formie pliku informacje na temat list cenników zakupu zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami i ustawieniami. Raport pobiera wartości wprowadzone w aplikacji Listy cenników zakupu.
Aplikacja Raport: Listy cenników zakupu składa się ze standardowego paska przycisków oraz sekcji Parametry i Ustawienia (opisanej w artykule Ustawienia aplikacji typu Raport).
Sekcja Parametry
Za pomocą dostępnych parametrów raportu można zawęzić kryteria wyszukiwania list cenników zakupu:
- Tytuł raportu – pole umożliwia nadanie tytułu raportu. Nazwa ta będzie widoczna na wygenerowanym pliku raportu. Tytuł domyślny to Lista cenników.
- Lista – umożliwia zawężenie raportu do konkretnych list cenników zakupu. Ich identyfikatory można wprowadzić po przecinku lub wybrać z listy dostępnej pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
- Oznaczenie – pozwala na zawężenie wyników pobieranych do raportu list cenników zakupu o konkretnych oznaczeniach. Oznaczenia można wprowadzić ręcznie po przecinku.
- Waluta – zawęża wyszukiwanie list cenników do walut określonych w polu. Waluty można wpisać ręcznie po przecinku lub skorzystać listy dostępnej pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
- Klasyfikacja – umożliwia wskazanie klasyfikacji, według której listy cenników zakupu mają zostać pobrane do raportu
- Właściwa organizacja – pozwala na określenie organizacji, dla której listy cenników mają zostać pobrane do raportu
- Znacznik usuwania – pozwala określić, czy do raportu mają zostać listy cenników zakupu:
- (wszystkie)
- Ze znacznikiem usuwania
- Bez znacznika usuwania
Brak określonych kryteriów pobierania danych do raportu skutkuje pobraniem wszystkich danych o istniejących listach cenników zakupu.
Wynik raportu
Raport prezentuje informacje o istniejących w systemie listach cenników zakupu i zawiera kolumny:
- Lista – identyfikator elementu
- Opis – oznaczenie listy cenników zakupu
- Waluta – waluta listy cenników
- Data rejestracji – data i godzina utworzenia listy cenników w systemie
- Klasyfikacja – identyfikator klasyfikacji
- Stworzone przez – identyfikator użytkownika, który utworzył listę
- Data – data i godzina ostatniej edycji elementu
- Właściwa organizacja – organizacja do której przypisana jest lista cenników zakupu
- Zmienione przez – data i godzina ostatniej edycji elementu
W kolumnach tabeli przypisanych cenników wyświetlane są dodatkowo następujące pola:
- Cennik [Właściwa organizacja] — cennik przypisany do listy cenników zakupu. W środowisku wielofirmowym właściwa organizacja jest podawana w nawiasach bezpośrednio za cennikiem. Do listy cenników zakupu można przypisać cenniki różnych organizacji zakupu.
- Priorytet — priorytet cennika. Priorytet określa kolejność, w jakiej cenniki przeszukiwane są podczas ustalania ceny zgodnie z obowiązującym rodzajem składnika ceny zakupu (ceny, rabaty lub dopłaty).
- Data początkowa — data początkowa obowiązywania danego cennika zakupu
- Data końcowa — data końcowa obowiązywania danego cennika zakupu
Konfiguracja
Aplikacja Raport: Lista cenników zakupu nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Raport
Aplikacja Raport: Lista cenników zakupu odnosi się do aplikacji Lista cenników zakupu. Dla raportu istotna jest jednostka: com.cisag.app.purchasing.rpt.PriceListing.
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przyporządkowanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Specjalne możliwości
Dla aplikacji Raport: Lista cenników zakupu nie są dostępne żadne specjalne możliwości.
Przypisania organizacji
Dla aplikacji Raport: Lista cenników zakupu nie są wymagane przyporządkowania organizacji.
Funkcje specjalne
Dla aplikacji Raport: Lista cenników zakupu nie są dostępne żadne funkcje specjalne.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Raport: Lista cenników zakupu nie jest udostępniana partnerom biznesowym.