Za pomocą aplikacji Raport: Rodzaje faktur zakupu można wydrukować lub przesłać w formie pliku informacje na temat rodzajów faktur zakupu zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami i ustawieniami. Raport pobiera wartości wprowadzone w aplikacji Rodzaje faktur zakupu.
Aplikacja Raport: Rodzaje faktur zakupu składa się ze standardowego paska przycisków oraz sekcji Parametry i Ustawienia opisanej w artykule Ustawienia wydania raportów.
Sekcja Parametry
Za pomocą dostępnych parametrów raportu można zawęzić kryteria wyszukiwania rodzajów faktur zakupu:
- Tytuł raportu – pole umożliwia nadanie tytułu raportu. Nazwa ta będzie widoczna na wygenerowanym pliku raportu. Tytuł domyślny: Rodzaj faktury zakupu.
- Rodzaj – umożliwia zawężenie raportu do konkretnych rodzajów faktur zakupu. Identyfikatory można wprowadzić po przecinku lub wybrać z listy dostępnej pod przyciskiem [Pomoc uzupełniania wartości].
- Opis – pozwala na zawężenie wyników pobieranych do raportu do rodzajów faktur zakupu o konkretnych oznaczeniach. Oznaczenia można wprowadzić ręcznie po przecinku.
- Znacznik usuwania – pozwala określić, czy do raportu mają zostać pobrane rodzaje faktur zakupu
- (wszystkie)
- Ze znacznikiem usuwania
- Bez znacznika usuwania
Brak określonych kryteriów pobierania danych do raportu skutkuje pobraniem wszystkich danych o istniejących rodzajach faktu zakupu.
Konfiguracja
Aplikacja Raport: Rodzaje faktur zakupu nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przypisanie organizacji.
Specjalne możliwości
Dla aplikacji Raport: Rodzaje faktur zakupu nie są dostępne żadne specjalne możliwości.
Przyporządkowania organizacji
Dla aplikacji Raport: Rodzaje faktur zakupu są wymagane przyporządkowania organizacji.
Funkcje specjalne
Dla aplikacji Raport: Rodzaje faktur zakupu nie są dostępne żadne funkcje specjalne.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Raport: Rodzaje faktur zakupu nie jest udostępniana partnerom biznesowym