Reorganizacja dokumentów szybkiej rejestracji sprzedaży

Aplikacja Reorganizacja szybkiej rejestracji sprzedaży jest aplikacją w tle. Dokument szybkiej rejestracji, który ma podlegać reorganizacji, musi posiadać znacznik usuwania, a także status Zrealizowane. Wypełnienie tych założeń powala na przeprowadzenie reorganizacji.

Wskazówka
Wywołanie aplikacji reorganizacji odbywa się poprzez aplikację Zlecenia reorganizacji.

Jeśli warunki wstępne reorganizacji są spełnione, dokument szybkiej rejestracji zostanie usunięty. Spowoduje to fizyczne usunięcie następujących danych z dokumentu szybkiej rejestracji:

  • danych podstawowych dokumentu szybkiej rejestracji sprzedaży
  • wszystkich pozycji dokumentu szybkiej rejestracji sprzedaży
  • wszystkich wpisów w obiektach biznesowych dotyczących uprawnień, które należą do dokumentu szybkiej rejestracji sprzedaży.

Identyfikator (rodzaj i numer) zreorganizowanego dokumentu szybkiej rejestracji sprzedaży jest przechowywany wraz z identyfikatorem GUID w jednostce biznesowej Dane reorganizacji dokumentu.

Zakładka Aplikacja

Reorganizacja dokumentów szybkiej rejestracji sprzedaży

W nagłówku zakładki znajdują się pola zawierające informacje o aplikacji:

  • Aplikacja w tle – wyświetla nazwę otwartej aplikacji
  • Obiekt deweloperski – wyświetla nazwę obiektu deweloperskiego dotyczącego aplikacji

Zakładka Akcja

Na zakładce dostępne są pola:

  • Maksymalny czas działania – okres czasu, po którym aplikacja reorganizacji zakończy swoje działanie. Wartość domyślna wynosi dziesięć minut.
  • Tryb eksportu – umożliwia zdefiniowanie ustawień archiwizacji danych. Dostępne do wyboru są następujące tryby eksportu:
    • Nie eksportuj
    • Eksportuj wszystkie atrybuty – przykład atrybutu np. numer zamówienia sprzedaży
    • Eksportuj z filtrem – filtr eksportu określający, które atrybuty są eksportowane
      Tryb ten dostępny jest tylko wtedy, gdy aktywowany jest eksport aplikacji Eksport danych.

Tryb eksportu jest dostępny tylko wtedy, gdy aplikacja reorganizacji umożliwia archiwizację danych.

  • Folder docelowy – folder docelowy służy do archiwizacji reorganizowanych danych. Dane zapisywane są w podfolderze o nazwie bazy OLTP. W tym folderze tworzony jest kolejny folder dla każdej jednostki biznesowej, w którym zapisywane są właściwe pliki archiwum. Domyślny podfolder to „usr/archive” w ścieżce pliku serwera dla serwera aplikacji systemu.
  • Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w polu można określić filtr eksportu, który będzie stosowany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych. Pole to dostępne jest tylko wtedy, gdy reorganizowany obiekt biznesowy można wyeksportować za pomocą aplikacji Eksport danych.
  • Automatycznie zatwierdzaj ostrzeżenia – jeżeli parametr jest aktywny to ostrzeżenia systemu związane z wykonaniem zadania w tle są automatycznie zatwierdzane.

Zakładka Ustawienia opisana jest w dokumencie Ustawienia aplikacji w tle.

Jednostki biznesowe

Dla reorganizacji istotne są następujące jednostki biznesowe:

Zreorganizowane jednostki biznesowe:

  • Oznaczenie: Dokumenty szybkiej rejestracji sprzedaży com.cisag.app.sales.obj.SalesRapidDocument
  • Oznaczenie: Pozycje dokumentu szybkiej rejestracji sprzedaży com.cisag.app.sales.obj.SalesRapidDocumentDetail
  • Oznaczenie: Uprawnienia organizacji istotnej dla dokumentu com.cisag.app.multiorg.obj.DocumentOrganizationAuthorization

Obiekty biznesowe przechowujące wybrane zreorganizowane dane:

Uwaga
Nowe jednostki biznesowe są tworzone pod warunkiem, że odpowiednie dane (typ oraz numer) mają zostać zachowane. Obiekty te zawierają informacje o zreorganizowanych szybkich dokumentach sprzedaży..
  • Oznaczenie: Dane reorganizacji dokumentu com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganizationData
  • Oznaczenie: Dane reorganizacji pozycji dokumentu com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganizationData

 

Czy ten artykuł był pomocny?