Rozpoczęcie pracy
Aby rozpocząć pracę na przygotowanym przykładzie, należy zaimportować go za pomocą opcji Importuj.
Następnie w oknie Import typu obiegu należy:
- zaznaczyć check „Prezentuj predefiniowane typy obiegu”
- wybrać plik „Zadania.workflow”
Opis
Przykład prezentuje proces rejestracji zadań zlecanych danemu pracownikowi. Dokument przechodzi przez kolejne etapy, w których odpowiedzialni za niego pracownicy uzupełniają formularz niezbędnymi danymi. Po przejściu wszystkich etapów dokument trafia do etapu Archiwizacji.
Procesowanie
Na etapie „Wprowadzenie zadania” osoba zlecająca powinna uzupełnić niezbędne informacje dotyczące zadania min.:
- wskazać osobę odpowiedzialną za jego realizację
- opisać zakres i termin realizacji zadania.
Po wprowadzeniu tych danych, zadanie należy przekazać do etapu „W trakcie realizacji”, w którym osoba odpowiedzialna powinna po wykonaniu zleconych prac:
- udokumentować ich realizację wprowadzając informacje w postaci opisu i załączników (możliwe również w postaci zdjęć) w sekcji „Realizacja zadania”.
Następnie należy przekazać zadanie do etapu „Potwierdzenie realizacji”, w celu zweryfikowania poprawności wykonania.
Jeśli zadanie zostało wykonane prawidłowo, dokument należy przekazać do etapu „Archiwum”, w celu jego archiwizacji.