Zakładka „Ustawienia”

Opis ustawień aplikacji klienckiej dostępnych w zakładce Ustawienia.

Konto i profil

W zakładce Konto i profil prezentowane są dane profilowe, tj. imię i nazwisko, adres e-mail oraz opcjonalnie można dodać avatar.

Poniżej prezentowany jest NIP firmy oraz logo. Przy NIP’ie widoczny jest przycisk „Zmień”, który przekierowuje do Comarch Cloud Portal, gdzie użytkownik ma opcje zarządzania danymi firmy.

Poniżej prezentowany jest plan taryfowy konta IBARD oraz dostępna przestrzeń dyskowa.

W ostatniej zakładce użytkownik ma opcję zmiany języka aplikacji.

 

Ogólne

W tej sekcji użytkownik ma możliwość spersonalizowania ustawień aplikacji takich jak uruchamianie aplikacji przy starcie systemu czy też decydowanie o tym, czy aplikacja może dokonywać samo-aktualizacji podczas bezczynności. Dodatkowo użytkownik może ustawić nazwę komputera, które prezentowana jest na liście urządzeń oraz wskazać folder tymczasowy, który wykorzystywany jest w trakcie procesu backupu.

Ostatnią z opcji do spersonalizowania jest szyfrowanie backupu, które zostało szczegółowo opisane w artykule „Szyfrowanie danych”.

 

Powiadomienia

W tej sekcji użytkownik decyduje czy chce otrzymywać na adres e-mail powiadomienia dobowe dotyczące zadań backupu.

Backup danych

Użytkownik ma możliwość zaznaczenia VSS:

  • Użyj usługi VSS dla plików otwartych przez inne aplikacje – pozwala na wykonywanie backupu plików otwartych przez inne aplikacje na komputerze dzięki wykorzystaniu usługi systemowej VSS wykonującej kopie wolumenów w tle.
  • Użyj domyślne usługi VSS dla wszystkich transferów – zaznaczenie opcji powoduje wymuszenie użycia usługi VSS dla wszystkich transferowanych plików przez aplikację, może to powodować zwiększone obciążenie systemu.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?