Synchronizacja

Przedstawiciel handlowy może z poziomu ekranu menu głównego aplikacji wywołać proces synchronizacji z systemem ERP. W tym celu należy nacisnąć na kafel [Synchro].

Procentowy postęp synchronizacji

Synchronizacja odbywa się wieloetapowo, o czym informują odpowiednie paski postępu synchronizacji, które pojawiają się po naciśnięciu procentowego postępu synchronizacji

Paski postępu synchronizacji

Synchronizowane są następujące elementy w ramach sekcji:

  • Słowniki
    • Jednostki
    • Magazyny
    • Typy cen
    • Typy adresów
    • Stawki VAT
    • Formy płatności
  • Towary
    • Karty
    • Jednostki
    • Ceny
  • Kontrahenci
    • Karty
    • Adresy
  • Wizyty
    • Wizyty wzorce
    • Wizyty
  • Dokumenty
    • Numeratory
  • Promocje
    • Nagłówki
    • Towary
Kolory elementów podczas synchronizacji

Po zakończeniu synchronizacji, aby wrócić do ekranu głównego aplikacji, należy nacisnąć na przycisk [Powrót] dostępny na urządzeniu.

W aplikacji weryfikowana jest poprawność synchronizacji poszczególnych elementów. Jeżeli, któryś z elementów się nie zsynchronizuje poprawnie, podświetlony zostanie na czerwono. W przypadku niepoprawnej pierwszej synchronizacji w aplikacji będą widoczne tylko trzy kafle (Synchro, Stan, Ustawienia). Pozostałe kafle pojawią się po prawidłowym wykonaniu się pierwszej synchronizacji.

Czy ten artykuł był pomocny?