Tworzenie pracownika
Aby możliwe było korzystanie z aplikacji Comarch Mobile, należy utworzyć pracownika (przedstawiciela handlowego), który w kolejnych krokach przypięty zostanie do użytkownika w aplikacji Zarządzanie. Należy przejść do aplikacji [Partners] i za pomocą ikony wybrać [Nowa osoba]. W oknie które się pojawi należy uzupełnić następujące pola:
- Partner – akronim pracownika
- Nazwa
- Hasło wyszukiwania
- Adres
- Odpowiedzialna organizacja
- Przedstawiciel (opcja zaznaczona)
Widok Pracownik:
- Pracodawca
Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .
Dodanie do osób kontaktowych
Po utworzeniu pracownika konieczne jest dodanie go do osób kontaktowych pracodawcy. W tym celu należy otworzyć kartę pracodawcy (organizacji) w aplikacji [Partners] i w dolnej części okna kliknąć przycisk . W nowo dodanym rekordzie należy wpisać akronim lub odszukać dodanego wcześniej pracownika.
Przypięcie do Sales Channela
Kolejnym krokiem jest przypięcie pracownika do wcześniej utworzonego Sales Channela. W tym celu w aplikacji [Sales channel partners] należy utworzyć nowe powiązanie, wciskając przycisk: i wybierając odpowiedni Sales Channel, utworzonego Partnera (pracownika) oraz odpowiedni typ klienta.
Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .
Eksport zmian
W kolejnym kroku należy wyeksportować wszystkie dokonane zmiany. W aplikacji [BUS export sales representative] należy w zakładce [Aplikacja] wybrać utworzony Sales Channel, a w zakładce [Ustawienia tła] odpowiednią kolejkę przetwarzania.