Przedstawiciel handlowy może z poziomu ekranu menu głównego aplikacji wywołać proces synchronizacji z systemem ERP. W tym celu należy nacisnąć na kafel [Synchro].
Synchronizacja odbywa się wieloetapowo, o czym informują odpowiednie paski postępu synchronizacji, które pojawiają się po naciśnięciu procentowego postępu synchronizacji
Synchronizowane są następujące elementy w ramach sekcji:
- Słowniki
- Jednostki
- Magazyny
- Typy cen
- Typy adresów
- Stawki VAT
- Formy płatności
- Towary
- Karty
- Jednostki
- Ceny
- Kontrahenci
- Karty
- Adresy
- Wizyty
- Wizyty wzorce
- Wizyty
- Dokumenty
- Numeratory
- Promocje
- Nagłówki
- Towary
Po zakończeniu synchronizacji, aby wrócić do ekranu głównego aplikacji, należy nacisnąć na przycisk [Powrót] dostępny na urządzeniu.
W aplikacji weryfikowana jest poprawność synchronizacji poszczególnych elementów. Jeżeli, któryś z elementów się nie zsynchronizuje poprawnie, podświetlony zostanie na czerwono. W przypadku niepoprawnej pierwszej synchronizacji w aplikacji będą widoczne tylko trzy kafle (Synchro, Stan, Ustawienia). Pozostałe kafle pojawią się po prawidłowym wykonaniu się pierwszej synchronizacji.