Kanał sprzedaży umożliwia komunikację z mechanizmem pośredniczącym w komunikacji pomiędzy systemem CEE i aplikacją Comarch Mobile. W celu utworzenia Kanału sprzedaży należy przejść do aplikacji [Kanały Sprzedaży] i uzupełnić następujące pola:
- Kanał sprzedaży – nazwa Kanału sprzedaży
- Organizacja sprzedaży – numer organizacji, w której wykorzystywany będzie tworzony kanał sprzedaży
- Typ klienta – typ kontrahenta (obecnie obsługiwany tylko B2B)
- Waluta – wybór waluty stosowanej dla wszystkich cen w ramach tworzonego kanału sprzedaży
- Wykazy asortymentu – listy towarów, które będą sprzedawane poprzez tworzony kanał sprzedaży
- Rynek sprzedaży – wybór rynku sprzedaży: krajowy lub międzynarodowy
- Adapter – mechanizm pośredniczący w komunikacji – IBUS
- Aktywne – włączenie Kanału sprzedaży
Zakładka B2B:
- Lista cenników sprzedaży – listy cenników
- Rodzaj zamówienia sprzedaży – pole należy uzupełnić zgodnie z wymaganą konfiguracją w systemie Comarch ERP Enterprise
- Domyślna forma płatności – np. Gotówka
- Domyślne warunki płatności – np. Termin płatności 30 dni
- Szablon partnera dla partnera dla organizacji z numerem VAT – pole należy uzupełnić zgodnie z wymaganą konfiguracją w systemie Comarch ERP Enterprise
- Szablon partnera dla organizacji bez numeru VAT – pole należy uzupełnić zgodnie z wymaganą konfiguracją w systemie Comarch ERP Enterprise
Zakładka Ewidencja stanów magazynowych:
- Pochodzenie właściciela stanów magazynowych – pole należy uzupełnić zgodnie z wymaganą konfiguracją w systemie Comarch ERP Enterprise
- Metoda wyboru dla magazynu wysyłki – pole należy uzupełnić zgodnie z wymaganą konfiguracją w systemie Comarch ERP Enterprise
Zakładka Comarch Integration BUS:
- URL – adres mechanizmu pośredniczącego (IBUS)
- Wersja – wersja mechanizmu pośredniczącego
- Rodzaj klasyfikacji transakcji
- Użytkownik – nazwa użytkownika IBUS
- Hasło – hasło użytkownika IBUS
Ustawione dane należy zapisać przyciskiem .