Oferta sprzedaży

Oferta sprzedaży jest dokumentem odzwierciedlający początkowe stadium procesu sprzedaży, często stosowany w przypadku całkiem nowych lub niezdecydowanych na konkretną ofertę Klientów.

Po wybraniu [Oferta] na liście dokumentów, w aplikacji wyświetli się lista kontrahentów, a po wyborze kontrahenta, lista towarów. Do koszyka możemy dodać towary, które są dostępne na magazynie oraz takie, które mają stany zerowe. Aplikacja nie kontroluje stanów magazynowych.

Widoczność rabatu na liście w widoku uproszczonym z klawiaturą

Po dodaniu towarów do koszyka, na nagłówku dokumentu można podejrzeć podstawowe informacje o dokumencie.

Zakładka Nagłówek

Po wyborze towarów i dokonaniu ewentualnych zmian na nagłówku dokumentu, dokument taki można:

  • Zapisać – dokument zostanie zapisany do bufora, nie zostanie wysłany do systemu ERP podczas synchronizacji,
  • Zatwierdzić – po zatwierdzeniu dokument będzie wysłany do systemu podczas synchronizacji,
  • Wyjść bez zapisu,
  • Anulować – jeśli dokument był edytowany, po wybraniu tej opcji zmiany nie zostaną zapisane.
Możliwe do wyboru opcje, po zakończeniu wystawiania dokumentu

Po zatwierdzeniu, dokument znajdzie się na liście dokumentów na kaflu Dokumenty oraz na karcie kontrahenta w sekcji Handlowe.

Uwaga
Ze względu na wymaganie systemu CEE, które wymusza, aby data ważności danej oferty pochodziła z przyszłości zalecamy wykonywać synchronizację każdego dnia pracy przedstawiciela handlowego. W innym wypadku oferty nie zostaną zaimportowane do systemu ERP.

Czy ten artykuł był pomocny?