Oferta sprzedaży jest dokumentem odzwierciedlający początkowe stadium procesu sprzedaży, często stosowany w przypadku całkiem nowych lub niezdecydowanych na konkretną ofertę Klientów.
Po wybraniu [Oferta] na liście dokumentów, w aplikacji wyświetli się lista kontrahentów, a po wyborze kontrahenta, lista towarów. Do koszyka możemy dodać towary, które są dostępne na magazynie oraz takie, które mają stany zerowe. Aplikacja nie kontroluje stanów magazynowych.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2021/06/2b.png)
Po dodaniu towarów do koszyka, na nagłówku dokumentu można podejrzeć podstawowe informacje o dokumencie.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2021/10/Screenshot_2021.10.15_14.45.18.324.png)
Po wyborze towarów i dokonaniu ewentualnych zmian na nagłówku dokumentu, dokument taki można:
- Zapisać – dokument zostanie zapisany do bufora, nie zostanie wysłany do systemu ERP podczas synchronizacji,
- Zatwierdzić – po zatwierdzeniu dokument będzie wysłany do systemu podczas synchronizacji,
- Wyjść bez zapisu,
- Anulować – jeśli dokument był edytowany, po wybraniu tej opcji zmiany nie zostaną zapisane.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/09/opcje-300x273.png)
Po zatwierdzeniu, dokument znajdzie się na liście dokumentów na kaflu Dokumenty oraz na karcie kontrahenta w sekcji Handlowe.