Użytkownik może wyfiltrować działania z poziomu Terminarza wchodząc w zakładki Zaplanowane, Przeterminowane i Zakończone. Po wejściu w jedną z zakładek użytkownik może skorzystać z opcji filtra i odnaleźć interesujące go działania korzystając z opcji:
- Wyst. od – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest późniejsza niż wskazana, 
- Wyst. do – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest wcześniejsza niż wskazana, 
- Rodzaj działania – użytkownik może odszukać działania danego rodzaju (np. tylko spotkania), 
- Kontrahent – po wybraniu konkretnego kontrahenta zostaną zwrócone działania dotyczące tylko tego konkretnego Klienta, 
- Real./Wyk.od – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest późniejsza niż wskazana, 
- Real/Wyk.do – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest wcześniejsza niż wskazana, 
- Typ – po wybraniu jednego z typów zostaną wyświetlone wizyty o określonym typie 
- Wzorzec – po wybraniu wzorca zostaną wyświetlone wizyty z określonym wzorcem 
- Dodatkowo za pomocą filtru tekstowego możliwe jest wyszukanie działań np. po mieście czy ulicy. 


