Po naciśnięciu przycisku dostępnego na karcie kontrahenta zostanie wyświetlone menu z opcjami:
[Dodaj adres] – Umożliwia dodanie adresu dodatkowego na karcie kontrahenta.[Dodaj osobę] – Umożliwia dodanie osoby kontaktowej na karcie kontrahenta.
[Edytuj kontrahenta] – Umożliwia pełną edycję karty kontrahenta.
Naciśnięcie przycisku [Edytuj kontrahenta] pozwala na pełną edycję karty kontrahenta. Edytując kartę kontrahenta użytkownik może dokonać zmiany:
- Akronimu
- Nazwy kontrahenta
- Numeru NIP
- Informacji księgowych o kontrahencie (statusu i klasyfikacji podatkowej kontrahenta)
- Adresu
- Kontaktu
- Osoby kontaktowej
Dla nowo dodanego kontrahenta poza możliwością zmiany danych istnieje także możliwość usunięcia karty kontrahenta. Opcja dostępna jest po wybraniu przycisku .
Opcja: [Usuń kontrahenta] dostępna jest dla nowo zarejestrowanych kontrahentów, niewysłanych jeszcze do systemu ERP. Usunięcie kontrahenta jest możliwe jedynie w przypadku, gdy na kontrahenta nie został wystawiony dokument oraz nie zostało zaplanowane działanie powiązane z kontrahentem.