Realizacja elementów wizyty

Po rozpoczęciu realizacji wizyty handlowej istnieje możliwość zrealizowania poszczególnych zadań do wykonania zdefiniowanych w ramach wzorca wizyty w Comarch Zarządzanie.

Wizyta handlowa – stan początkowy (0% realizacji)

Realizacja poszczególnych działań odbywa się przez wejście w dane działanie przez dłuższe przytrzymanie palcem lub przez kliknięcie ikony strzałki. Dane zadanie można wykonać klikając Realizuj lub zrezygnować z wykonania klikając Odrzuć:

Realizacja lub odrzucenie elementu wizyty

Naciśnięcie na przycisk  spowoduje wyświetlenie okna zaprezentowanego na poniższym zrzucie ekranu.

Powody odrzucenia wizyty

W przypadku próby zakończenia wizyty, która posiada elementy wymagane, które nie zostały zrealizowane konieczne jest podanie powodu odrzucenia wymaganych elementów.

Pasek postępu zapełnia się w miarę realizacji bądź odrzucania elementów wizyty. W miarę realizacji elementów przesuwa się on w prawo, a jego kolor zależy od procentu zapełnienia:

  • brak zapełnienia – żadne z zadań nie zostało jeszcze wykonane:

  • zapełnienie od 1% do 33% – kolor czerwony:

  • zapełnienie od 34% do 66% – kolor żółty:

  • zapełnienie od 67% do 100% – kolor zielony:

  • pasek całkowicie zapełniony – wszystkie zadania wykonane:

Wyliczanie procentu realizacji odbywa się w następujący sposób:

  • każdy z elementów wizyty otrzymuje taką samą wagę, co przekłada się to na procent zapełniania paska postępu po zrealizowaniu/odrzuceniu elementu.
Pasek postępu widoczny jest również w oknie zrealizowanej wizyty (zatwierdzonej bądź odrzuconej). Pokazuje on wówczas procent zrealizowanych/odrzuconych elementów wizyty na etapie, w którym wizyta została zakończona.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?