Po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż zostanie wyświetlone okno logowania się do aplikacji. Aby zalogować się do aplikacji należy podać login i hasło użytkownika.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2022/08/poziomy.jpg)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2022/08/2.jpg)
W przypadku, gdy podane przez użytkownika hasło nie będzie prawidłowe, wówczas przy próbie logowania do aplikacji zostanie wyświetlony komunikat zaprezentowany poniżej.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2022/08/bledne-haslo.jpg)
Możliwość zapamiętania hasła
Pod polem do wpisania hasła użytkownika znajduje się opcja Zapamiętaj mnie. Włączenie tej opcji wraz z zalogowaniem się spowoduje, że następne uruchomienie aplikacji przeniesie użytkownika do menu głównego Comarch Mobile, bez konieczności wpisywania hasła.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2022/08/1.jpg)
Aby wylogować się z aplikacji należy przejść do kafla Comarch Mobile Ustawienia i nacisnąć przycisk Wyloguj się.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2022/08/wyloguj-sie.jpg)
Naciśnięcie przycisku Wyloguj się spowoduje przeniesienie użytkownika do okna logowania.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2022/08/2.jpg)