Słowniki

Konfiguracja słowników jest dostępna po wybraniu w menu głównym [Szablony wizyt], a następnie [Słowniki].

Słowniki są podzielone na trzy sekcje:

  1. Wizyta handlowa
  2. Zadanie
  3. Kontakt

Wejście w poszczególne obszary wyświetla zawartość słownika powiązaną z konkretnym działaniem.

Zakładka Szablony wizyt, Słowniki

Sekcja: Wizyta handlowa

W sekcji Wizyta handlowa na liście słowników prezentowane są następujące opcje:

  • Typy wizyt
  • Powody niewykonania elementów wizyt
  • Rodzaje przejazdów

 

Lista słowników w sekcji Wizyta handlowa

Edycja słowników jest możliwa po wyborze jednej z wyświetlanych opcji. Do poszczególnych słowników można dodawać nowe elementy lub modyfikować istniejące. Jeżeli jeszcze żadna wartość nie została dodana do danego elementu wówczas prezentowany jest komunikat: Brak wartości. Nie dodano żadnych wartości”.

Słowniki: Typy wizyt

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego typu wizyty należy wybrać kafel Typy wizyt.

Słowniki: Typy wizyt

Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich typów wizyt. Prezentowana jest nazwa typu wizyty, jego kolor i status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista typów wizyt

Istnieje możliwość filtrowania listy typów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego typu wizyt

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę typów wizyt.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu jest określana nazwa typu wizyty, jej status aktywności oraz kolor. Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego typu wizyty przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego typu wizyty

Edycja typu wizyt

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację typu wizyty. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.

Słowniki: Powody niewykonania elementów wizyt

W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej przyczyny niezrealizowania działania należy wybrać kafel Powody niewykonania elementów wizyt.

Słowniki: Powody niewykonania elementów wizyt

Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych powodów niezrealizowania elementów wizyt. Prezentowana jest ich nazwa, status aktywności oraz edycja poprzez opcję .

Lista zdefiniowanych powodów niewykonania elementów wizyt

Istnieje możliwość filtrowania listy powodów niezrealizowania elementów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego powodu niewykonania elementów wizyty

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę przyczyn niezrealizowania działania.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu jest określana nazwa i status aktywności nowego powodu niewykonania elementu wizyty. Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego powodu niewykonania wizyty przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego powodu niewykonania elementu wizyty

Edycja powodu niewykonania elementu wizyty

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację powodu niewykonania elementu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.

Słowniki: Rodzaje przejazdów

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju przejazdu należy wybrać kafel Rodzaje przejazdów.

Słowniki: Rodzaje przejazdów

Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów przejazdów wykorzystywanych w ewidencji przebiegu pojazdu.

Prezentowana jest nazwa, informacja o tym, czy dany rodzaj przejazdu jest elementem predefiniowanym czy dodanym przez użytkownika, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista rodzajów przejazdów

Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów przejazdów po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego rodzaju przejazdu

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów przejazdów.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu jest określana nazwa rodzaju przejazdu i jej status aktywności (domyślnie włączony). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju przejazdu przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego rodzaju przejazdu

Edycja rodzaju przejazdu

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzaju przejazdu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju przejazdu.

Sekcja: Zadanie

W sekcji Zadanie na liście słowników prezentowana jest opcja:

  • Rodzaje zadań

 

 

Lista słowników w sekcji Zadanie

Słowniki: Rodzaje zadań

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju zadań należy wybrać kafel Rodzaje zadań w sekcji Zadanie.

Słowniki: Rodzaje zadań

Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów zadań z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].

Prezentowana jest nazwa zadania, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista rodzajów zadań

Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów zadań po statusie i po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego rodzaju zadania

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów zadań.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu jest określana nazwa rodzaju zadań, status aktywności (domyślnie włączony) i czas trwania zadań (czas działania może być ustawiony między 00:00 a 23:59, domyślnie ustawiony jest na 1h). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju zadań przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego rodzaju zadań

Edycja rodzaju zadań

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzaju zadań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju zadań.

 

Sekcja: Kontakt

W sekcji Kontakt na liście słowników prezentowana jest opcja:

  • Rodzaje kontaktów

 

 

Lista słowników w sekcji Kontakt

Słowniki: Rodzaje kontaktów

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju kontaktów należy wybrać kafel Rodzaje kontaktów w sekcji Kontakt.

Słowniki: Rodzaje kontaktów

Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów kontaktów z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].

Prezentowana jest nazwa kontaktu, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista rodzajów kontaktów

Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów kontaktów po statusie i po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego rodzaju kontaktów

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów kontaktów.
[/su_list]

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu jest określana nazwa rodzaju kontaktów, status aktywności (domyślnie włączony) i czas trwania kontaktów (czas działania może być ustawiony między 00:00 a 23:59, domyślnie ustawiony jest na 1h). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju kontaktów przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego rodzaju kontaktów

Edycja rodzaju kontaktów

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzaju kontaktów. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju kontaktów.

Czy ten artykuł był pomocny?