Działania

SPIS TREŚCI
Wstęp
Podgląd działań
Podgląd działania: Wizyta handlowa
Potwierdzanie i odrzucanie działań
Planowanie działań

Wstęp

Zakładka [Działania] w menu głównym wyświetla szczegółową listę zaplanowanych działań CRM: wizyt handlowych, zadań i kontaktów.

Działania (widok Listy)

W aplikacji istnieje możliwość planowania, potwierdzania, odrzucania i sprawdzania stanu realizacji działań CRM. Lista działań zawiera następujące informacje:

      • Nazwa
      • Pracownik – przedstawia imię i nazwisko lub akronim pracownika, jeśli nie jest podane jego pełne imię i nazwisko
      • Kontrahent – przedstawia nazwę kontrahenta
      • Zaplanowano na – zaplanowany termin działania
      • Zrealizowano – faktyczny termin działania
      • Rodzaj działania
        • Wizyta
        • Zadanie
        • Kontakt
      • Status działania
        • Niepotwierdzona
        • Potwierdzona
        • W trakcie realizacji
        • Odrzucona – zakończona i nieukończona wizyta lub zakończona i odrzucona wizyta
        • Wstrzymana
        • Zrealizowana – zakończona i ukończona wizyta

Listę działań można przefiltrować przy użyciu filtrów:

      • Szukaj - pole pozwala na filtrowanie listy według nazwy działania, imienia lub nazwiska pracownika oraz kontrahenta
      • Rejon - pozwala na filtrowanie listy działań według rejonu, do którego należą przypisani pracownicy. Lista rejonów wyświetlana jest w formie drzewiastej struktury, dodatkowo posortowana alfabetycznie. Istnieje możliwość zawężenia listy do nazwy rejonu poprzez wpisanie jego nazwy w polu "Szukaj rejonów" lub wybrania z wyświetlonej listy rejonów i podrejonów.
Działania (widok Listy): Filtrowanie wg rejonu

Jeżeli rejon zawiera podrejony wówczas obok nazwy rejonu prezentowana jest strzałka umożliwiająca rozwinięcie struktury rejonów. Zwinięcie poszczególnych rejonów następuje po wybraniu opcji:.

Filtr rejony, rozwinięcie struktury

Po zaznaczeniu rejonu na liście podświetlany jest wybrany wiersz, a opcja [Zapisz] będzie aktywna. Po wybraniu opcji [Anuluj] nastąpi powrót do poprzedniego okna

      • Status - pozwala na filtrowanie listy według statusu działania CRM. Możliwe statusy to: niepotwierdzona, potwierdzona, odrzucona, w realizacji, wstrzymana i zrealizowana
      • Rodzaj - pozwala na filtrowanie listy według rodzaju działania CRM. Możliwe opcje to: wszystkie, wizyty, zadania, kontakty
      • Planowana data - pozwala na filtrowanie listy według planowanej daty działania
      • Data realizacji - pozwala na filtrowanie listy według daty realizacji
Działania (widok listy): Filtrowanie według daty

Listę działań można również posortować rosnąco lub malejąco, opcje dostępne pojawia się po kliknięciu na nazwę kolumny, według jednej z poniższych:

      • Nazwa
      • Pracownik
      • Kontrahent
      • Zaplanowane na
      • Zrealizowano
      • Rodzaj działania
      • Status działania

Podgląd działań

Podgląd działań jest możliwy z poziomu zakładki [Działania]. Podniesienie działania w celu podglądu szczegółów odbywa się niezależnie od jego stanu. W zależności od rodzaju działania widok podglądu prezentuje podstawowe informacje.

Realizacja działań odbywa się w aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż.

Podgląd działania CRM:  zadanie
Podgląd działania CRM:  kontakt
Podgląd działania CRM:  wizyta handlowa

Podgląd działania: Wizyta handlowa

Widok podglądu wizyty prezentuje nazwę wizyty i jej status, datę i godzinę zaplanowanego działania, numer dokumentu wizyty, nazwę kontrahenta i jego adres prezentowany na mapie Google, typ wizyty i czas trwania oraz elementy wizyty.

W aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie umożliwiono również podgląd poszczególnych elementów wizyty.

Realizacja elementu: Przejazd

W przypadku podglądu elementu: Przejazd w poszczególnych sekcjach prezentowane są informacje:

      • Ogólne – wyświetlane są informacje odnośnie wybranego samochodu i rodzaju przejazdu
      • Przyjazd – wyświetlane są informacje na temat: adresu przyjazdu, daty i godziny przyjazdu, stanu bieżącego licznika (liczba przejechanych kilometrów)
      • Wyjazd – wyświetlane są informacje na temat: adresu wyjazdu, daty i godziny wyjazdu, stanu początkowego licznika
      • Opis – opis wprowadzony dla elementu
Szczegóły elementu: Przejazd

Realizacja elementu: Rejestracja dokumentów

W przypadku podglądu elementu: Rejestracja dokumentów w poszczególnych sekcjach prezentowane są informacje:

      • Dokumenty – wyświetlane są informacje odnośnie dokumentów zarejestrowanych przez pracownika podczas realizacji wizyty:
        • Kod dokumentu
        • Wartość netto
        • Wartość brutto
        • Wartość sumaryczna dokumentów
      • Opis – opis wprowadzony dla elementu wizyty
Szczegóły elementu: Rejestracja dokumentów

Po kliknięciu w numer dokumentu zostaną zaprezentowane następujące informacje:

      • Numer dokumentu
      • Wartość dokumentu: netto oraz brutto
      • Kontrahenci:
        • Główny:
          • Nazwa
          • Adres
          • Kod kontrahenta
        • Płatnik
          • Nazwa
          • Adres
          • Kod kontrahenta
        • Odbiorca
          • Nazwa
          • Adres
          • Kod kontrahenta
        • Magazyn
          • Nazwa
          • Kod
        • Koszyk:
          • Produkt: [Kod] Nazwa
          • Ilość i jednostka sprzedaży
          • Cena netto
          • Cena brutto
        • Informacje handlowe:
          • Kierunek VAT
          • Rabat nagłówka
          • Forma płatności
          • Data wystawienia
          • Termin płatności
          • Data realizacji
Szczegóły elementu: Rejestracja dokumentów, podgląd dokumentu

Realizacja elementu: Inny

W podglądzie elementu Inny widoczny jest opis realizacji elementu dodany przez operatora mobilnego.

Szczegóły elementu: Inny

Potwierdzanie i odrzucanie działań

Potwierdzenia bądź odrzucenie danego działania jest możliwe na dwa sposoby:

      • z poziomu podglądu szczegółów danego działania; przy statusie są dostępne dodatkowe opcje [Potwierdź] [Odrzuć] 
Potwierdzanie lub odrzucanie działania z poziomu podglądu działania
      • z poziomu listy działań; po zaznaczeniu checkboxa przy danym działaniu pojawią się dodatkowe opcje: [Potwierdź działania] [Odrzuć działania] 
Potwierdzanie lub odrzucanie działań z Listy działań

W aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie możliwa jest edycja statusu działań:

      • działanie niepotwierdzone może zostać potwierdzone lub odrzucone
      • działanie potwierdzone może zostać odrzucone

Po wybraniu opcji [Odrzuć działania] prezentowane jest okno z możliwością podania powodu odrzucenia i opisu:

Powód odrzucenia działania
    • Po wybraniu strzałki zostanie rozwinięta lista powodów odrzucenia zdefiniowanych z poziomu Słowników (opis funkcjonalności znajduje się TUTAJ)

Po kliknięciu przycisku [Zatwierdź], prezentowany jest komunikat w prawym dolnym rogu aplikacji: Sukces! Odrzucono [ilość wizyt] (np. Odrzucono 1 wizytę).

Komunikat potwierdzający odrzucenie działania

Planowanie działań

Działania w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie można planować z poziomu zakładki [Działania]. Więcej informacji na temat planowania działań w Comarch Mobile Zarządzanie w zależności od rodzaju działania znajduje się w oddzielnych artykułach:

  • wizyty handlowe zostały opisane TUTAJ
  • zadania zostały opisane TUTAJ
  • kontakty zostały opisane TUTAJ

Czy ten artykuł był pomocny?