Konfiguracja słowników jest dostępna po wybraniu w menu głównym [Szablony wizyt], a następnie [Słowniki].
Słowniki są podzielone na trzy sekcje:
- Wizyta handlowa
- Zadanie
- Kontakt
Wejście w poszczególne obszary wyświetla zawartość słownika powiązaną z konkretnym działaniem.
Sekcja: Wizyta handlowa
W sekcji Wizyta handlowa na liście słowników prezentowane są następujące opcje:
- Typy wizyt
- Powody niewykonania elementów wizyt
- Rodzaje przejazdów
Edycja słowników jest możliwa po wyborze jednej z wyświetlanych opcji. Do poszczególnych słowników można dodawać nowe elementy lub modyfikować istniejące. Jeżeli jeszcze żadna wartość nie została dodana do danego elementu wówczas prezentowany jest komunikat: „Brak wartości. Nie dodano żadnych wartości”.
Słowniki: Typy wizyt
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego typu wizyty należy wybrać kafel Typy wizyt.
Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich typów wizyt. Prezentowana jest nazwa typu wizyty, jego kolor i status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
Istnieje możliwość filtrowania listy typów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego typu wizyt
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę typów wizyt.
W tym miejscu jest określana nazwa typu wizyty, jej status aktywności oraz kolor. Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego typu wizyty przyciskiem [Dodaj].Edycja typu wizyt
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację typu wizyty. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.
Słowniki: Powody niewykonania elementów wizyt
W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej przyczyny niezrealizowania działania należy wybrać kafel Powody niewykonania elementów wizyt.
Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych powodów niezrealizowania elementów wizyt. Prezentowana jest ich nazwa, status aktywności oraz edycja poprzez opcję .
Istnieje możliwość filtrowania listy powodów niezrealizowania elementów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego powodu niewykonania elementów wizyty
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę przyczyn niezrealizowania działania.
W tym miejscu jest określana nazwa i status aktywności nowego powodu niewykonania elementu wizyty. Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego powodu niewykonania wizyty przyciskiem [Dodaj].Edycja powodu niewykonania elementu wizyty
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację powodu niewykonania elementu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.
Słowniki: Rodzaje przejazdów
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju przejazdu należy wybrać kafel Rodzaje przejazdów.
Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów przejazdów wykorzystywanych w ewidencji przebiegu pojazdu.
Prezentowana jest nazwa, informacja o tym, czy dany rodzaj przejazdu jest elementem predefiniowanym czy dodanym przez użytkownika, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów przejazdów po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego rodzaju przejazdu
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów przejazdów.
W tym miejscu jest określana nazwa rodzaju przejazdu i jej status aktywności (domyślnie włączony). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju przejazdu przyciskiem [Dodaj].Edycja rodzaju przejazdu
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzaju przejazdu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju przejazdu.
Sekcja: Zadanie
W sekcji Zadanie na liście słowników prezentowana jest opcja:
- Rodzaje zadań
Słowniki: Rodzaje zadań
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju zadań należy wybrać kafel Rodzaje zadań w sekcji Zadanie.
Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów zadań z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].
Prezentowana jest nazwa zadania, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów zadań po statusie i po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego rodzaju zadania
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów zadań.
W tym miejscu jest określana nazwa rodzaju zadań, status aktywności (domyślnie włączony) i czas trwania zadań (czas działania może być ustawiony między 00:00 a 23:59, domyślnie ustawiony jest na 1h). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju zadań przyciskiem [Dodaj].Edycja rodzaju zadań
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzaju zadań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju zadań.
Sekcja: Kontakt
W sekcji Kontakt na liście słowników prezentowana jest opcja:
- Rodzaje kontaktów
Słowniki: Rodzaje kontaktów
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju kontaktów należy wybrać kafel Rodzaje kontaktów w sekcji Kontakt.
Po przejściu na kafel jest dostępna lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów kontaktów z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].
Prezentowana jest nazwa kontaktu, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów kontaktów po statusie i po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego rodzaju kontaktów
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów kontaktów.
[/su_list]
W tym miejscu jest określana nazwa rodzaju kontaktów, status aktywności (domyślnie włączony) i czas trwania kontaktów (czas działania może być ustawiony między 00:00 a 23:59, domyślnie ustawiony jest na 1h). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju kontaktów przyciskiem [Dodaj].
Edycja rodzaju kontaktów
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzaju kontaktów. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju kontaktów.