W celu wejścia w obszar [Ustawienia] należy wybrać opcję [Więcej] na dashboardzie aplikacji, a następnie kliknąć w przycisk [Ustawienia], który przeniesie użytkownika do okna konfiguracji aplikacji.
Główny ekran zakładki [Ustawienia] został zaprezentowany poniżej:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_12.35.47.259-320x577.png)
- Dane serwera – sekcja związana z ustawieniami połączenia do serwera
- Parametry aplikacji – sekcja związana z parametrami odpowiedzialnymi za wyświetlanie, pobieranie i układ aplikacji
- Działania – sekcja związana z ustawieniami działań CRM i harmonogramem pracy w aplikacji
- Diagnostyka – sekcja związana z analizą aplikacji Comarch Mobile
W momencie zapisu zmian wykonanych w sekcjach ustawień aplikacja wraca do głównego widoku zakładki [Ustawienia]. Dodatkowo użytkownik jest informowany komunikatem o treści „Zmiany zostały zapisane”.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/05/Screenshot_2023.05.09_14.54.10.645-320x523.png)