Przejście do listy wzorców tras odbywa się z poziomu zakładki Szablony wizyt. Zapisane wzorce tras umożliwiają osobie zarządzającej w szybki sposób zaplanować kolejne wizyty z ich wykorzystaniem.
Okno składa się z następujących elementów:
- Filtry:
- Szukaj wzorców tras – filtr umożliwiający wyszukanie wzorca po nazwie wzorca lub po danych pracownika, czyli po Imieniu lub Nazwisku pracownika oraz Akronimu, jeżeli nie zostały zdefiniowane.
- Kolumny (z opcją sortowania rosnąco/malejąco):
- Nazwa wzorca – nazwa wzorca trasy nadana przez użytkownika w momencie zapisywania
- Pracownik – imię i nazwisko pracownika lub akronim, jeżeli nie zostały uzupełnione
- Liczba wizyt – liczba wizyt pracownika zaplanowanych na wybrany dzień
- Długość wizyt – czas przeznaczony na wizyty, suma czasu trwania wizyt w zapisanym wzorcu
Dla każdego elementu dostępne jest menu kontekstowe z następującymi opcjami:
- Edytuj – umożliwia edycję nazwy wzorca trasy oraz opisu
- Usuń – umożliwia usunięcie elementu wzorca trasy
Zapisane wzorce tras dostępne są z poziomu planowania wizyt handlowych w zakładce Działania. Planowanie wizyty handlowej z wykorzystaniem wzorca tras zostało opisane TUTAJ.