Ustawienia

W celu wejścia w obszar [Ustawienia] należy wybrać opcję [Więcej] na dashboardzie aplikacji, a następnie kliknąć w przycisk [Ustawienia], który przeniesie użytkownika do okna konfiguracji aplikacji.

Główny ekran zakładki [Ustawienia] został zaprezentowany poniżej:

Zakładka [Ustawienia]
Po wejściu w [Ustawienia] widoczne są sekcje:

  • Dane serwera – sekcja związana z ustawieniami połączenia do serwera
  • Parametry aplikacji – sekcja związana z parametrami odpowiedzialnymi za wyświetlanie, pobieranie i układ aplikacji
  • Działania – sekcja związana z ustawieniami działań CRM i harmonogramem pracy w aplikacji
  • Diagnostyka – sekcja związana z analizą aplikacji Comarch Mobile

W momencie zapisu zmian wykonanych w sekcjach ustawień aplikacja wraca do głównego widoku zakładki [Ustawienia]. Dodatkowo użytkownik jest informowany komunikatem o treści „Zmiany zostały zapisane”.

Komunikat o zapisanych zmianach na zakładce [Ustawienia]

Czy ten artykuł był pomocny?