Edycja kontrahenta

Po naciśnięciu przycisku dostępnego na karcie kontrahenta zostanie wyświetlone menu z opcjami:

  • [Dodaj notatkę] – umożliwia uzupełnienie notatki
  • [Dodaj załącznik] – umożliwia dodanie załącznika do karty kontrahenta
  • [Dodaj dokument] – umożliwia zarejestrowanie dokumentu sprzedaży
  • [Pokaż kontrahenta na mapie] – umożliwia wyświetlenie lokalizacji kontrahenta
  • [Wyznacz trasę] – umożliwia wyznaczenie trasy na wskazany adres kontrahenta
  • [Dodaj do ulubionych] – umożliwia oznaczenie kontrahenta jako ulubiony
  • [Edytuj kontrahenta] – umożliwia pełną edycję karty kontrahenta
Karta kontrahenta, menu kontekstowe

Naciśnięcie przycisku [Edytuj kontrahenta] pozwala na pełną edycję karty kontrahenta. Edytując kartę kontrahenta użytkownik może dokonać zmiany w każdej sekcji:

  • Informacje podstawowe
  • Informacje kontaktowe
  • Inne adresy
  • Kontakty
  • Księgowe (klasyfikacja podatkowa kontrahenta)
  • Osoby kontaktowe
  • Opis
  • Notatki
  • Załączniki
Edycja kontrahenta

W poszczególnych obszarach istnieje możliwość dodania nowego adresu, kontaktu, osoby kontaktowej, notatki oraz załączników na karcie kontrahenta. Instrukcja dodawania poszczególnych elementów na karcie kontrahenta znajduje się TUTAJ.

 

Czy ten artykuł był pomocny?