Logowanie

Po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż zostanie wyświetlone okno logowania się do aplikacji. Aby zalogować się do aplikacji należy podać login i hasło użytkownika.

Uwaga
Wielkość znaków w nazwie użytkownika ma znaczenie.
Okno logowania

W przypadku, gdy podane przez użytkownika hasło nie będzie prawidłowe, wówczas przy próbie logowania do aplikacji zostanie wyświetlony komunikat zaprezentowany poniżej.

Logowanie – nieprawidłowe dane

Powiadomienie o aktualizacji podczas logowania online

Jeżeli podczas logowania aplikacja wykryje, że istnieje nowsza wersja aplikacji, pojawi się komunikat o treści: „Wersja aplikacji jest nieaktualna. Czy chcesz wykonać aktualizację aplikacji? Dotychczasowe dane nie zostaną utracone” z przyciskami:

  • [Aktualizuj] – spowoduje pobranie najnowszej wersji i aktualizację aplikacji
  • [Anuluj] – następuje zalogowanie do aplikacji
Komunikat o dostępnej aktualizacji

Możliwość zapamiętania hasła

Pod polem do wpisania hasła użytkownika znajduje się opcja [Zapamiętaj mnie]. Włączenie tej opcji wraz z zalogowaniem się spowoduje, że następne uruchomienie aplikacji przeniesie użytkownika do menu głównego Comarch Mobile, bez konieczności wpisywania hasła.

Opcja [Zapamiętaj mnie]
Uwaga
Przycisk funkcyjny Powrót oraz zamknięcie Comarch Mobile z poziomu ekranu aktywnych aplikacji nie spowodują wylogowania użytkownika z aplikacji.

Aby wylogować się z aplikacji należy przejść do sekcji Ustawienia i nacisnąć przycisk [Wyloguj się].

Przycisk [Wyloguj się]

Naciśnięcie przycisku [Wyloguj się] spowoduje przeniesienie użytkownika do okna logowania.

Okno logowania

Czy ten artykuł był pomocny?