Predefiniowany raport online Plan sprzedaży pozwala na bieżące sprawdzanie wykonania założonego celu sprzedażowego oraz podgląd podstawowych informacji dotyczących danego planu.
Do wyświetlenia planu sprzedaży konieczne jest wybranie odpowiedniego planu z listy zdefiniowanych planów oraz wybór jednego ze sposobów wyświetlania danych:
- Realizacja wg rejonów
- Realizacja wg towarów
- Realizacja wg kontrahentów
Wyświetlenie raportu odbywa się poprzez kliknięcie przycisku Generuj raport.
Plan sprzedaży wg rejonu
Plan sprzedaży wg rejonu zawiera dwie sekcje. W sekcji pierwszej prezentowane są podstawowe informacje odnośnie wybranego planu takie jak:
- Nazwa planu sprzedaży – nazwa nadawana przy definiowaniu planu
- Data obowiązywania – okres obowiązywania
- Data dodania – data dodania planu
- Typ planu: Wartościowy lub Ilościowy
- Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży
- Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
- Realizacja procentowa – wartość procentowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
- Opis – opis nadawany przy definiowaniu planu
W sekcji drugiej wyświetlane są dane liczbowe realizacji planu w podziale na rejony:
- Rejon – nazwa rejonu
- Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży dla danego rejonu
- Realizacja – wartość liczbowa stopnia realizacji planu wyliczana w oparciu o dokumenty ZS
- Procent realizacji – procentowy udział wystawionych dokumentów (ZS) dla danego rejonu względem założonego planu
Po kliknięciu w dany rejon pojawi się nowe okno z danymi dotyczącymi tego rejonu.
Plan sprzedaży wg towarów
Plan sprzedaży wg towarów zawiera dwie sekcje. W sekcji pierwszej prezentowane są podstawowe informacje odnośnie wybranego planu takie jak:
- Nazwa planu sprzedaży – nazwa nadawana przy definiowaniu planu
- Data obowiązywania – okres obowiązywania
- Data dodania – data dodania planu
- Typ planu: Wartościowy lub Ilościowy
- Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży
- Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
- Realizacja procentowa – wartość procentowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu w oparciu o dokumenty ZS
- Opis – opis nadawany przy definiowaniu planu
W sekcji drugiej wyświetlane są dane liczbowe realizacji planu w podziale na towary:
- Grupa – grupa towaru
- Kod – kod towaru
- Nazwa – nazwa towaru
- Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży dla danego rejonu
- Realizacja – wartość liczbowa stopnia realizacji planu wyliczana w oparciu o dokumenty ZS
- Procent realizacji – procentowa realizacja sprzedaży towarów względem założonego planu
Po kliknięciu w dany towar pojawi się nowe okno z danymi dotyczącymi tego towaru.
Plan sprzedaży wg kontrahentów
Plan sprzedaży wg kontrahentów zawiera dwie sekcje. W sekcji pierwszej prezentowane są podstawowe informacje odnośnie wybranego planu takie jak:
- Nazwa planu sprzedaży – nazwa nadawana przy definiowaniu planu
- Data obowiązywania – okres obowiązywania
- Data dodania – data dodania planu
- Typ planu: Wartościowy lub Ilościowy
- Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży
- Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu w oparciu o dokumenty ZS
- Realizacja procentowa – wartość procentowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
- Opis – opis nadawany przy definiowaniu planu
W sekcji drugiej wyświetlane są dane liczbowe realizacji planu w podziale na kontrahentów:
- Kod – kod kontrahenta
- Nazwa – nazwa kontrahenta
- Rejon – nazwa rejonu, w którym znajduje się kontrahent
- Adres – adres kontrahenta
- Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu w oparciu o dokumenty ZS
- Procent realizacji – procentowy udział wystawionych dokumentów (ZS) dla danego kontrahenta względem założonego planu
Po kliknięciu w danego kontrahenta pojawi się nowe okno z danymi dotyczącymi tego kontrahenta.