Plany sprzedaży

Predefiniowany raport online Plan sprzedaży pozwala na bieżące sprawdzanie wykonania założonego celu sprzedażowego oraz podgląd podstawowych informacji dotyczących danego planu.

Do wyświetlenia planu sprzedaży konieczne jest wybranie odpowiedniego planu z listy zdefiniowanych planów oraz wybór jednego ze sposobów wyświetlania danych:

  • Realizacja wg rejonów
  • Realizacja wg towarów
  • Realizacja wg kontrahentów
Wskazówka
Użytkownik w aplikacji mobilnej ma dostęp do planów sprzedaży, które w Comarch Mobile Zarządzanie mają status Potwierdzone.
Wskazówka
Konfiguracja planów sprzedaży jest możliwa w Comarch Mobile Zarządzanie. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.
Wybór parametrów raportu

Wyświetlenie raportu odbywa się poprzez kliknięcie przycisku Generuj raport.

Przycisk Generuj raport

 

Plan sprzedaży wg rejonu

Plan sprzedaży wg rejonu zawiera dwie sekcje. W sekcji pierwszej prezentowane są podstawowe informacje odnośnie wybranego planu takie jak:

  • Nazwa planu sprzedaży – nazwa nadawana przy definiowaniu planu
  • Data obowiązywania – okres obowiązywania
  • Data dodania – data dodania planu
  • Typ planu: Wartościowy lub Ilościowy
  • Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży
  • Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
  • Realizacja procentowa – wartość procentowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
  • Opis – opis nadawany przy definiowaniu planu

W sekcji drugiej wyświetlane są dane liczbowe realizacji planu w podziale na rejony:

  • Rejon – nazwa rejonu
  • Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży dla danego rejonu
  • Realizacja – wartość liczbowa stopnia realizacji planu wyliczana w oparciu o dokumenty ZS
  • Procent realizacji – procentowy udział wystawionych dokumentów (ZS) dla danego rejonu względem założonego planu
Plan sprzedaży wg rejonów

 

Po kliknięciu w dany rejon pojawi się nowe okno z danymi dotyczącymi tego rejonu.

Dane dotyczące wybranego rejonu

Plan sprzedaży wg towarów

Plan sprzedaży wg towarów zawiera dwie sekcje. W sekcji pierwszej prezentowane są podstawowe informacje odnośnie wybranego planu takie jak:

  • Nazwa planu sprzedaży – nazwa nadawana przy definiowaniu planu
  • Data obowiązywania – okres obowiązywania
  • Data dodania – data dodania planu
  • Typ planu: Wartościowy lub Ilościowy
  • Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży
  • Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
  • Realizacja procentowa – wartość procentowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu w oparciu o dokumenty ZS
  • Opis – opis nadawany przy definiowaniu planu

W sekcji drugiej wyświetlane są dane liczbowe realizacji planu w podziale na towary:

  • Grupa – grupa towaru
  • Kod – kod towaru
  • Nazwa – nazwa towaru
  • Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży dla danego rejonu
  • Realizacja – wartość liczbowa stopnia realizacji planu wyliczana w oparciu o dokumenty ZS
  • Procent realizacji – procentowa realizacja sprzedaży towarów względem założonego planu
Plan sprzedaży wg towarów

Po kliknięciu w dany towar pojawi się nowe okno z danymi dotyczącymi tego towaru.

Dane dotyczące wybranego towaru

 

Plan sprzedaży wg kontrahentów

Plan sprzedaży wg kontrahentów zawiera dwie sekcje. W sekcji pierwszej prezentowane są podstawowe informacje odnośnie wybranego planu takie jak:

  • Nazwa planu sprzedaży – nazwa nadawana przy definiowaniu planu
  • Data obowiązywania – okres obowiązywania
  • Data dodania – data dodania planu
  • Typ planu: Wartościowy lub Ilościowy
  • Plan – wartość liczbowa określająca plan sprzedaży
  • Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu w oparciu o dokumenty ZS
  • Realizacja procentowa – wartość procentowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu
  • Opis – opis nadawany przy definiowaniu planu

W sekcji drugiej wyświetlane są dane liczbowe realizacji planu w podziale na kontrahentów:

  • Kod – kod kontrahenta
  • Nazwa – nazwa kontrahenta
  • Rejon – nazwa rejonu, w którym znajduje się kontrahent
  • Adres – adres kontrahenta
  • Realizacja – wartość liczbowa określająca stan realizacji wyświetlanego planu w oparciu o dokumenty ZS
  • Procent realizacji – procentowy udział wystawionych dokumentów (ZS) dla danego kontrahenta względem założonego planu
Plan sprzedaży wg kontrahentów

Po kliknięciu w danego kontrahenta pojawi się nowe okno z danymi dotyczącymi tego kontrahenta.

Dane dotyczące wybranego kontrahenta

Czy ten artykuł był pomocny?