Raport sprzedaży wg kontrahentów prezentuje liczbę odbytych wizyt, liczbę i listę dokumentów, sumaryczną i średnią wartość dokumentów wystawionych w danym okresie oraz listę jednostek sprzedaży występujących na wystawionych dokumentach. W raporcie uwzględnione są dokumenty wystawione w aplikacji oraz pobrane z systemu ERP. Do uruchomienia raportu wymagane jest podanie następujących parametrów:
- Kontrahent – wskazanie kontrahenta, dla którego mają być wyswietlane dane
- Data – wskazanie okresu, dla którego mają być wyświetlane dane
Na raporcie znajdują się następujące informacje:
- Kontrahent – kod i nazwa kontrahenta, na którego wyświetlane są dane
- Adres kontrahenta – adres wybranego kontrahenta
- Zakres dat wybranych w parametrze raportu, dla ktorej wyświetlane są dokumenty
- Liczba odbytych wizyt – liczba wizyt zrealizowanych w danym okresie
- Liczba wystawionych dokumentów – liczba dokumentów wystawionych przez Przedstawiciela w danym okresie
- Sumaryczna wartość dokumentów – suma wartości dokumentów netto i brutto
- Średnia wartość dokumentów – średnia wartość dokumentów netto i brutto
W sekcji Dokumenty kontrahenta:
- Dokument – numer dokumentu
- Data – data wystawienia dokumentu
- Wartość – wartość netto i brutto dokumentu
W sekcji Jednostki sprzedanych towarów:
- Ilość – ilość pozycji występujących na wystawionych dokumentach z daną jednostką miary
- JM – nazwa jednostki miary
- Wartość – wartość pozycji występujących na wystawionych dokumentach z daną jednostką miary
Po kliknięciu w dany dokument na ekranie pojawi się okno z listą towarów występujących na tym dokumencie. Lista zawiera kod i nazwę towaru, ilość, nazwę jednostki miary i wartość pozycji netto/brutto.
Po kliknięciu w daną jednostkę na ekranie pojawi się okno z listą towarów występujących na dokumentach wystawionych w danym okresie i w wybranej jednostce miary. Lista zawiera kod i nazwę towaru, ilość, nazwę jednostki miary i wartość sprzedanego towaru netto/brutto.