Do działań CRM typu: spotkanie oraz kontakt umożliwiono dodawanie oraz wypełnianie zdefiniowanych kwestionariuszy. W celu lepszego zarządzania kontaktami z kontrahentem, warto skorzystać z kwestionariuszy, które usystematyzują przebieg spotkania, rozmowy. Wykorzystywanie i analizowanie wyników ankiet może pomóc w zdobyciu dodatkowych danych o Klientach, lepiej zidentyfikować ich potrzeby, które można dalej wykorzystywać w przyszłej sprzedaży.
Po naciśnięciu na przycisk plus w sekcji Kwestionariusz na wzorcu planowania spotkania, można wybrać ankietę zdefiniowaną w systemie Comarch ERP Optima oraz przypiętą do działania CRM: spotkanie, kontakt.
Wybrany kwestionariusz jest widoczny na wzorcu planowanego spotkania i jest możliwy do zmiany lub usunięcia.
Po rozpoczęciu realizacji kwestionariusza zostanie wyświetlona lista pytań. W zależności od definicji pytania użytkownik może wybrać lub wpisać ręcznie tylko jedną odpowiedź lub wskazać kilka odpowiedzi w przypadku pytań wielokrotnego wyboru.
W aplikacji Comarch Mobile istnieje możliwość skanowania odpowiedzi do kwestionariusza. Warunkiem działania tej funkcji jest zainstalowana aplikacja Barcode Scanner na urządzeniu mobilnym. Po wywołaniu przycisku skanowania w oknie odpowiedzi możliwe będzie zeskanowanie wartości – odpowiedzi kwestionariusza.