Spotkanie jest typem działania planowanego przeważnie z wyprzedzeniem. Za jego pomocą można zarejestrować spotkanie u Klienta. W przypadku tworzenia spotkań dostępne są dodatkowe opcje takie jak: wysyłanie działania do systemu po zaplanowaniu, czy też planowanie kolejnego po zrealizowaniu.
Okno planowania spotkania składa się z czterech zakładek:
Określ wzorzec spotkania
Wybierz kontrahentów
Koszyk
Dzień
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/plan_spot.png)
Oznaczenie wybranych godzin w kolorze czerwonym oznacza, że w danym terminie istnieje zaplanowane już inne wydarzenie.
Odpowiednikiem Spotkania w systemie Comarch ERP Optima jest Zadanie. Spotkanie można powiązać z wątkiem jednak nie zostanie on przesłany do systemu Comarch ERP Optima (będzie on występował tylko aplikacji). Spotkanie można powiązać z istniejącym, niezakończonym wątkiem przypisanym do danego Kontrahenta lub można stworzyć nowy wątek, z którym spotkanie zostanie powiązane.
Na zakładce [Kontrahenci] należy wybrać kontrahenta, dla którego zostanie zaplanowane Spotkanie. Okno zostało zaprezentowane poniżej.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2018/10/10-1.png)
Po wybraniu Kontrahenta otworzy się nowe okno ze szczegółami, w którym dodatkowo będzie można wybrać osobę kontaktową, ustalić cykliczność działania oraz dodać opis spotkania. W przypadku dodania seryjnego kontrahentów dodatkowe wspomniane okno z dodatkowymi opcjami otworzy się po wybraniu danego kontrahenta zakładki [Koszyk].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/sczzeg-191x300.png)
Na zakładce [Koszyk] prezentowana jest lista spotkań, która zostanie stworzona po naciśnięciu przycisku: .\
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/koszyk-300x129.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/dzien-1-300x291.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/powt-258x300.png)