Nowo dodani kontrahenci mogą być modyfikowani do momentu wysłania ich kart do systemu ERP. Aby edytować kartę kontrahenta pobranego z systemu ERP konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie stanowiska mobilnego opisane TUTAJ.
Po naciśnięciu przycisku dostępnego na karcie kontrahenta zostanie wyświetlone menu z opcjami zaprezentowanymi na rysunku poniżej:
Naciśnięcie przycisku [Edytuj kontrahenta] pozwala na pełną edycję karty kontrahenta. Edytując kartę kontrahenta Użytkownik może dokonać zmiany:
- Akronimu
- Nazwy kontrahenta
- Adresu głównego wraz z przypisanymi kontaktami
- Adresu korespondencyjnego
- Numeru NIP
- Numeru REGON
- Opisu
- Atrybutów
- Warunków handlowych kontrahenta (formy i terminu płatności, ceny początkowej, sposoby dostawy czy dostępnej grupy towarowej)
- Osób kontaktowych
Dla nowo dodanego kontrahenta poza możliwością zmiany danych istnieje także możliwość usunięcia karty kontrahenta. Opcja dostępna jest po wybraniu przycisku .
Opcja: [Usuń kontrahenta] dostępna jest dla nowo zarejestrowanych kontrahentów, niewysłanych jeszcze do systemu ERP. Usunięcie kontrahenta jest możliwe jedynie w przypadku, gdy na kontrahenta nie został wystawiony dokument, nie istnieją zapisy kasowe powiązane z kontrahentem oraz nie zostało zaplanowane działanie powiązane z kontrahentem.
Na poziomie wdrożeniowym istnieje możliwość określenia, które z pól mają być dostępne dla Przedstawiciela handlowego do edycji. W razie potrzeb można te uprawnienia ograniczyć.
Dodany z poziomu aplikacji kontrahent jest oznaczony na liście kontrahentów ikonką w kolorze niebieskim
Edycja osoby kontaktowej
Edycja osoby kontaktowej pozwala na lepsze zarządzanie osobami kontaktowymi kontrahenta dając możliwość usuwania osoby kontaktowej oraz edytowania jej kartoteki poprzez zmianę:
- Domyślności osoby kontaktowej
- Stanowiska
- Imienia i nazwiska
- Kontaktów (telefonu, adresu e-mail itp.)
- Notatki związanej z osobą kontaktową