Gdy podczas planowania spotkania lub kontaktu został wybrany kwestionariusz, jest on dostępny podczas realizacji tego typu elementu CRM w sekcji: zadania do wykonania. Nazwa kwestionariusza zawierającego pytania wymagające odpowiedzi kolorem czerwonym. Oprócz nazwy i opisu kwestionariusza prezentowana jest także ilość udzielonych odpowiedzi oraz wszystkich pytań znajdujących się na ankiecie.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2018/10/20-1.png)
Kwestionariusz można zrealizować, dodać opis realizacji lub odrzucić. Jeśli na wybranym kwestionariuszu znajduje się przynajmniej jedno pytanie oznaczone w systemie Comarch ERP jako wymagające odpowiedzi, to cały kwestionariusz jest uznany jako obligatoryjny. Podczas realizacji kontaktu nie będzie możliwe zatwierdzenie całego kontaktu, dopóki nie zostaną udzielone odpowiedzi na wymagane pytania.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2018/10/21-1-320x88.png)
Natomiast podczas odrzucania kwestionariusza na spotkaniu konieczne jest podanie powodu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2019/01/kw1.png)
W aplikacji Comarch Mobile istnieje opcja skanowania odpowiedzi do ankiety. Warunkiem działania tej funkcji jest zainstalowana aplikacja Barcode Scanner na urządzeniu mobilnym. Po wywołaniu przycisku skanowania w oknie odpowiedzi możliwe jest zeskanowanie wartości – odpowiedzi ankiety.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2018/10/23-1-320x549.png)