Obsługa takiego elementu wizyty polega na sprawdzeniu obecności towarów konkurencji u Klienta. W przypadku, gdy w ramach elementu wizyty o typie: Raport towarów konkurencji zdefiniowane jest więcej niż jeden raport wówczas podczas realizacji elementu wizyty zostanie wyświetlone okno z listą dostępnych w ramach danego elementu raportów.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/altum/wp-content/uploads/2019/01/rtk0.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/rt2.png)
Definicje raportów należy utworzyć w systemie Comarch Mobile Zarządzanie. Po wejściu w dany raport zostanie wyświetlone okno z listą towarów, które obejmuje dany raport. Na raporcie konkurencji została udostępniona możliwość oznaczenia dostawcy danego artykułu.
Po otwarciu raportu konkurencji, użytkownik może określić [Proponowanego dostawcę], poprzez wybór z listy lub dodanie nowego kontrahenta. Podczas realizacji elementów raportu konkurencji ustawiony proponowany dostawca będzie się podpowiadał na danym towarze.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/rt3-300x239.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/rt4-300x273.png)
Po wybraniu danego towaru pojawi się okno zaprezentowane na poniższym zrzucie ekranu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/rtk.png)
W ten sposób przedstawiciele w szybszy sposób mogą zbierać informacje odnośnie konkurencji w celu przygotowywania i zaproponowania Klientowi atrakcyjniejszej oferty.