Po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż zostanie wyświetlone okno logowania się do aplikacji. Aby zalogować się do aplikacji należy podać dane zaprezentowane na screenie.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2022/01/Screenshot_2022.01.21_17.40.16.253-e1642783281671.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2022/01/Screenshot_2022.01.21_17.39.05.620.png)
W przypadku, gdy podane przez użytkownika hasło nie będzie odpowiadać temu zapisanemu w stworzonej bazie mobilnej, wówczas przy próbie logowania do aplikacji zostanie wyświetlony komunikat zaprezentowany poniżej.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/zle_haslo-300x104.png)
Po wybraniu opcji [Tak] wpisane hasło zostanie porównane z tym, które jest zapisane na karcie operatora w systemie Comarch ERP. Jeżeli hasła będą identyczne to przedstawiciel handlowy zostanie zalogowany do aplikacji, a jego hasło zostanie automatycznie zmienione w bazie mobilnej na takie, jak w systemie Comarch ERP.