Po wybraniu opcji Konfiguracja zostanie wyświetlone okno z możliwością wyboru dwóch kafli:
Po wejściu w kafel Wizyty istnieje możliwość edycji następujących elementów:
Słowników – słowniki wykorzystywane są na różnych etapach konfiguracji elementów wzorców wizyty oraz podczas realizacji wizyty,
Raportów towarów – z tego poziomu użytkownik będzie mógł zdefiniować raporty towarów: Raport Obecności towarów oraz Raport towarów Konkurencji,
Ankiet – z tego poziomu użytkownik będzie mógł zdefiniować pytania oraz ankiety, którą następnie będzie można przypiąć jako element wzorca wizyty,
Elementów wzorców wizyt – z tego poziomu istnieje możliwość zdefiniowania następujących typów elementów wzorca wizyty:
Rejestrowanie dokumentu
Przejazd
Merchandising
Należności
Raport obecności towarów
Raport towarów konkurencji
Inny
Ankieta
Wzorców wizyt – jeżeli zdefiniowane są poszczególne elementy wizyty, można utworzyć wzorzec wizyty zgodnie z którym będzie następnie realizowana wizyta handlowa.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2022/01/Screenshot_30.jpg)
Po wejściu w kafel Plany sprzedaży użytkownik z odpowiednim uprawnieniem będzie miał możliwość konfiguracji planów sprzedaży. Funkcjonalność opisana jest TUTAJ.