Aplikacja Comarch Mobile umożliwia blokowanie realizacji działań handlowych dla nowo utworzonego kontrahenta do czasu jego synchronizacji do systemu ERP. Kontrahent dodany w aplikacji Comarch Mobile jest oznaczony ikonką .
Zablokowana zostanie możliwość wystawiania dokumentów handlowych, dokumentów ZSR oraz tworzenia działań CRM we wszystkich miejscach w aplikacji. Aby mieć możliwość wystawiania poszczególnych działań handlowych dla nowo utworzonego kontrahenta konieczne jest wykonanie synchronizacji z systemem ERP.
Po włączeniu parametru CanBlockActionsForNewContractorBeforeSynchronization i utworzeniu nowego kontrahenta w aplikacji Comarch Mobile:
- po kliknięciu w sekcję Działania, Serwis oraz Handlowe na karcie kontrahenta zostanie wyświetlony komunikat: „Brak możliwości wykonywania działań handlowych. Dokonaj synchronizacji nowego kontrahenta.”
-
po kliknięciu na liście kontrahentów w menu kontekstowym nowego kontrahenta nie jest widoczna opcja „Dodaj dokument”
-
podczas wystawiania dokumentów w kaflu Dokumenty, Serwis i Kasa lub działania CRM w kaflu Terminarz i Dzień w momencie wyboru kontrahenta, który nie został jeszcze zsynchronizowany z systemem ERP, pojawi się komunikat: „Należy dokonać synchronizacji nowego kontrahenta.”
- w przypadku kafla Dokumenty, Dzień, Serwis i Terminarz ukryta jest ikonka odpowiedzialna za dodanie nowego kontrahenta